۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۷
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85552835
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پرداخت بیش از هزار میلیارد ریال وام اشتغال به بسیجیان خراسان‌شمالی

بجنورد- ایرنا- فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: بسیجیان این استان یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال وام اشتغال در یکسال گذشته دریافت کردند که در این رابطه یکهزار شغل نیز ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار اسماعیل فرجی روز سه شنبه در همایش استانی جهادگران فاطمی در بجنورد اظهار کرد: سهم اعتباری اشتغال امسال نیز ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است که پیش بینی می شود برای بیش از یکهزار نفر شغل ایجاد شود.

وی افزود: نظارت و بازرسی از دستگاه های مرتبط، کارگاه ها و واحدهای تولیدی در راستای ایجاد شغل و به انحراف نرفتن تسهیلات پرداختی تشدید می شود.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد: تمامی اقشار جامعه و به ویژه نیکوکاران برای اشتغال جوانان همراه سپاه باشند.

وی خاطرنشان کرد: شرایط جوانان بیکار اکنون در جامعه بسیار سخت است از تمامی مردم خیر و گروه های جهادی می خواهیم که در این زمینه فغالیت گسترده تری داشته باشند.

تاکید امام جمعه بجنورد بر اطلاع رسانی فعالیت گروه های جهادی

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در این همایش گفت: فعالیت گروه های جهادی باید توسط رسانه ها هنرمندانه اطلاع رسانی شود چرا که به این مهم کمتر پرداخته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری تصریح کرد: اطلاع رسانی فعالیت های گروه های جهادی در راستای تشویق و ترغیب مردم به کار خیر و جهادی است.

وی با بیان اینکه کارهای مردم محور به نتیجه می رسد افزود: مردم در هشت سال جنگ تحمیلی حضور داشتند و در بعد از دوران جنگ نیز مشارکت مردم و گروه های جهادی بود که در این حوزه نیز موفقیت های زیادی کسب شد.

امام جمعه بجنورد به فعالیت های حاج قاسم سلیمانی علیه داعش نیز اشاره کرد و گفت: قاسم سلیمانی بسیج بین المللی ایجاد کرد و گروه های مردمی از تعداد زیادی از کشورها به هم پیوستند و داعش را نابود کردند.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات جامعه در گرو مشارکت مردم است افزود: سازمان ها و دستگاه ها در مواردی نتوانسته اند بسترهای لازم رای برای ظرفیت مردمی فراهم کنند که در این خصوص باید تلاش ها مضاعف شود.

به گزارش ایرنا، همایش استانی جهادگران فاطمی با حضور شماری از مسوولان سپاه استان و بسیجیان در سالن شهدای گمنام دهکده بسیج لاله بجنورد برگزار و در پایان از تعدادی از گروه های جهادی فعال تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha