۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۰
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85552914
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۲۵ کلاس تابستانه در کانون‌های مساجد خراسان شمالی دایر شد

بجنورد-ایرنا- سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: فعالیت تابستانه کانون ها از اوایل تیرماه در قالب آغاز و تاکنون ۵۲۵ کلاس تابستانه در سامانه «بچه های مسجد» ثبت و در استان دایر شد.

تقی صادقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این کلاس ها در قالب سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری با ۱۲ رواق زیر مجموعه نور، قلم، کتاب، رسانه، فیلم، نمایش، سرود، کارآفرینی، فناوری، ترنج، دانش و همدلی طراحی در مساجد نقاط مختلف استان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت اولیه کلاس های تابستانه در سامانه بچه های مسجد به زودی پایان می یابد، افزود: مدیران و رابطین کانون ها تا ۱۰ مردادماه جاری فرصت دارند تا با ورود به ناحیه کاربری کانون در این سامانه و انتخاب گزینه "ثبت برنامه های تابستانی" در بخش مدیریت کانون فعالیت های برنامه ریزی شده خود را در قالب این کلاس ها ثبت کنند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی عنوان کرد: کلاس های فوق به صورت تفکیکی و در رده سنی مختلف برگزار می شود و زمان شروع کلاس ها نیز یک روز پس از تاریخ ثبت فرم قید و ذخیره شود.

صادقی گفت: سال گذشته و در اولین دوره اجرای طرح ملی «مسجد، کانون نشاط»، ۱۰ کانون فرهنگی هنری مسجد استان جزو برترین ها و فعالین این طرح در سطح کشور شناخته شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha