سهرابیان: نقد منتقدان درست و با ارزش است/ با توجه به امکانات، انتظار موفقیت داشته باشیم

پاریس- ایرنا- رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: نقد منتقدان درست و با ارزش است زیرا انتظار مدال از کاروان دارند تا بهترین‌ها را ببینند اما این را مد نظر داشته باشند امکاناتی که ما در اختیار آنها گذاشتیم و موفقیتی که از آنها انتظار داریم باید نزدیک به هم باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، علیرضا سهرابیان امروز سه‌شنبه پس از ناکامی فاطمه مجلل در مسابقات روئینگ بازی‌های المپیک، اظهار داشت: فاطمه مجلل کار بسیار سنگینی را با رقبای قدرتمند خود داشت و همه قدر بودند و در المپیک و جهانی مدال‌آور و عنوان‌دار بودند. مجلل تلاش خود را کرد و به فینال سی راه یافت و امیدوارم فردا بتواند در این زمینه موفق باشد.

وی افزود: تیم دونفره مهسا جاور و زینب نوروزی نیز فردا (چهارشنبه) برای فینال سی و رده دوازدهم تا هجدهم مسابقه دارد. تیم آب‌های آرام کانو و کایاک ما نیز از امروز وارد پاریس می‌شوند و تمرینات خود را شروع می‌کنند و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنند. هر کسی که در این مسابقات شرکت کرده است، بهترین‌های قاره خودش است.

رئیس فدراسیون قایقرانی عنوان کرد: کسانی در این مسابقات حضور می‌یابند که حرفی برای گفتن داشته باشند و سهمیه را در قاره کسب کردند و به آنها اهدا نشده است. به همین دلیل کار بسیار سختی داشتند و امیدوارم بچه‌های ما بتوانند بجنگند و به همان اندازه که تلاش کردیم و امکانات در اختیار آنها گذاشتیم بتوانیم از آنها انتظار داشته باشیم.

وی ادامه داد: بچه‌ها با آن چیزی که ما در اختیار آنها قرار دادیم فراتر از آن ظاهر شدند و امیدوارم در مسابقات آتی بتوانند مانند رقبایی که به راحتی نفر اول تا سوم در فینال آ می‌شوند و با در اختیار قراردادن امکاناتی مانند رقبا انتظار موفقیت بیشتری داشته باشیم.

سهرابیان گفت: مردان ما در آب‌های آرام کار بسیار سختی دارند و باید ببینیم چه قرعه‌ای به آنها می‌خورد و اگر قرعه خوبی باشد و ملی پوشان به قاره آفریقا بخورند که کمی ضعیف‌تر از ایران هستند، شانس بسیار خوبی خواهند داشت اما اگر به قهرمانان جهان و المپیک یعنی استرالیا بخورند کار آنها بسیار سخت است.

وی یادآور شد: هرچه هست آنها آمدند تا بجنگند و خود را نشان دهند که نماینده کشوری هستند که چشم انتظار موفقیت آنها هستند. نقد منتقدان درست و با ارزش است زیرا انتظار مدال از کاروان دارند تا بهترین‌ها را ببینند اما این را مد نظر داشته باشند امکاناتی که ما در اختیار آنها گذاشتیم و موفقیتی که از آنها انتظار داریم باید نزدیک به هم باشد و امیدوارم فراتر از انتظار عمل کنند.

سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک به طور رسمی از پنجم مرداد آغاز شد و تا ۲۱ این ماه ادامه دارد. کاروان کشورمان با ۳۹ ورزشکار و ۴۰ سهمیه با نام «خادم الرضا» و با شعار «صلح برای کودکان» در این آوردگاه حضور دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha