آغاز ثبت‌نام دورهای آموزشی تخصصی مکانیک در پارک فناوری پردیس

تهران- ایرنا- ثبت‌نام دوره‌های آموزشی جامع، فشرده و کوتاه‌مدت برای یادگیری مهارت‌های مختلف موسوم به بوت‌کمپ تخصصی مکانیک با هدف آموزش و جذب نیروی‌های متخصص در پارک فناوری پردیس آغاز شد.

به گزارش روز سه‌شنبه گروه علم و آموزش ایرنا، این دوره های آموزشی جامع بر اساس اعلام نیاز شرکت های عضو پارک فناوری پردیس برگزار می شود و معاونت علمی، فناوری‌واقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری نیز بخشی از هزینه های دوره را از طریق حمایت مالی از شرکت کنندگان تامین می کند.

ساختار محتوایی بوت کمپ تخصصی حوزه مکانیک متشکل از آموزش مهارت‌های فنی-تخصصی، مهارت‌های نرم مورد نیاز، تعریف و پیاده سازی پروژه‌های واقعی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، بازدیدهای تخصصی و مشاوره و منتورینگ شغلی است.

کارجویان این فرصت را دارند تا با توجه به کسب مهارت‌های فنی و تخصصی، توسعه مهارت‌های نرم و پروژه‌های تخصصی تعریف شده در این برنامه، به صورت جدی ارزیابی شوند و ظرفیت خود را برای ورود به فضای اشتغال ایجاد کنند.

ثبت‌نام بوت‌کمپ که از ۶ مرداد آغاز شده و تا پایان همین ماه ادامه دارد.

برگزاری دوره نیز از شهریور تا آبان‌ماه امسال خواهد بود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این بوت‌کمپ می‌توانند به وبسایت MBCB.ir مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha