برخورد تریلی با سواری در جاده میاندوآب - مهاباد یک کشته برجا گذاشت

مهاباد- ایرنا - مسوول اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان میاندوآب گفت: در برخورد تریلی با خودرو سواری در جاده مهاباد یک نفر از سرنشینان سواری جان خود را از دست داد.

اصغر پیروزنیا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: درپی دریافت گزارشی مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو سنگین با پژو پارس در جاده مهاباد - میاندوآب در نزدیکی روستای حاجی حسن، ماموران اورژانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در بررسی اولیه صحنه مشخص شد که یک نفر بر اثر این سانحه در دم جان خود را از دست داده است که با تلاش ماموران اورژانس به مراجع قانونی تحویل شد.

وی با بیان اینکه راننده پژو پارس در این حادثه جان باخته بود، اظهار کرد: علت این حادثه توسط عوامل راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

برخورد سواری با تریلی در خوی، پنج مصدوم برجا گذاشت

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: صبح امروز، سه شنبه در محور خوی-مرند و سه راهی روستای قاپلیق برخورد یک دستگاه پژو پرشیا و تریلی حامل بار گزارش شد.

حمید محبوبی افزود: امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ایواوغلی خوی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به مصدومیت پنج نفر در این حادثه اضافه کرد: اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدومان انجام و به مرکز درمانی اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، جاده های مهاباد - میاندوآب و خوی - مرند از جمله جاده های پرتردد و پر تصادف در آذربایجان غربی به شمار می روند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha