جزئیات پخش ۱۱ سریال ایرانی و خارجی تلویزیون؛ از «سرزمین مادری» تا «کارآگاه سایه»

تهران- ایرنا- «فراری»، «سرزمین مادری» و دو سریال خارجی «منو ترک نکن» و «کارآگاه سایه» سریال‌های جدید تلویزیون در این شب‌ها هستند. ۶ سریال قدیمی بازپخش می‌شوند و یک سریال دیگر با عنوان «طوبی» از هفته آینده به این فهرست اضافه می‌شود.

به گزارش خبرنگار تلویزیون ایرنا، تلویزیون سه سریال خارجی «منو ترک نکن»، «کارآگاه سایه» و «سال‌های دور از خانه (اوشین)» از ایتالیا، کره جنوبی و ژاپن را برای مخاطبان تدارک دیده است.

در کنار پروانه‌ها، تا ثریا، از سرنوشت، نبردی دیگر و نجلا ۲ از جمله سریال‌های قدیمی ایرانی هستند که این شب‌ها در شبکه‌های مختلف بازپخش می‌شوند.

در ادامه توضیحاتی درباره ساعت پخش سریال‌ها و دیگر جزییات آنها آمده است.

سریالی درباره شهید مدافع حرم

سریال «فراری» به تهیه‌ کنندگی امیر پوروزیری و سجاد نصرالهی‌ نسب و به کارگردانی امیر داسارگر؛ هرشب تیرماه ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما در حال پخش است. پخش این سریال از دهه دوم تیر آغاز شد.

هدایت هاشمی، نسرین بابایی، حسین رفیعی، شهرام قائدی، علی زرمهری، شهین تسلیمی، جواد خواجوی، شهروز آقایی پور، مجید پتکی، افشین آقایی، حسین اجاقلو (بازیگر نوجوان)، زین العابدین تقی‌پور از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند.

جزئیات پخش ۱۱ سریال ایرانی و خارجی تلویزیون؛ از «سرزمین مادری» تا «کارآگاه سایه»

سریال «فراری» نوجوانی تا بزرگ سالی یک شهید مدافع حرم از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۵ را روایت می‌کند.

قهرمان این مجموعه تلویزیونی یک نوجوان است که نام آن هادی است و البته در ادامه سریال مقاطع دیگری غیر از دهه ۷۰ را هم می‌بینیم که نقش جوانی شخصیت اول هم در سریال به چشم می‌خورد.

این سریال ۳۰ قسمتی در قالب دو فصل از آنتن شبکه یک نمایش داده می شود.

«در کنار پروانه‌ها» با بازی زنده‌یاد پروانه معصومی

سریال «در کنار پروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی بهروز مفید از ۳۰ تیر ماه ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن شبکه دو سیما شده است.

داستان سریال از آنجا شروع می‌شود که مشکلات پی در پی زندگی «رهی» را که از بیماری حاد قلبی در رنج است به جوانی ناامید تبدیل کرده است. او برای نجات تنها دلخوشی زندگی‌اش که خواهرش است طعمه نقشه‌ای می‌شود که

در این تلاطم مخاطب را با خود همراه می‌کند. در این مجموعه بازیگرانی، چون مرحوم پروانه معصومی، برزو ارجمند، محمود جعفری، شهین تسلیمی، مهران رجبی، الناز اسماعیلی، بیتا سحرخیز، نگار عابدی، نسرین بابایی و ... بازی می‌کنند.

جزئیات پخش ۱۱ سریال ایرانی و خارجی تلویزیون؛ از «سرزمین مادری» تا «کارآگاه سایه»

مجموعه «در کنار پروانه‌ها» شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۲۱:۳۰ و بازپخش آن روز بعد ساعات ۰۰:۴۵ بامداد، ۱۰ صبح و ۱۶:۲۰ است.

پخش شبانه «سرزمین مادری»

پخش فصل سوم سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی از یکشنبه ۱۷ تیر ماه ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما به صورت شبانه آغاز شده است.

«سرزمین مادری» به نویسندگی علیرضا طالب‌زاده، تهیه‌کنندگی محمد مسعود و کارگردانی کمال تبریزی و سیدجمال سید حاتمی ساخته شده است.

در فصل سوم «سرزمین مادری» زمان وقوع اتفاقات سریال به سال‌های ۵۶ و ۵۷ می‌رسد و داستان وارد مرحله میانسالی رهی می‌شود و به همین جهت آرش مجیدی جایگزین شهاب حسینی که بازیگر نقش دوره جوانی این شخصیت است می‌شود.

شهاب حسینی نیز در فصل دوم جایگزین علی شادمان بازیگر نقش دوران کودکی رهی شده بود.

علاوه بر مجیدی بازیگران دیگری همچون کوروش سلیمانی (در نقش سید حشمت)، سعید راد، گلچهره سجادیه، بابک حمیدیان، مهران رجبی، حسین مهری، مجید سعیدی، حسین عابدینی و لیلا برخورداری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال با نام پیشین «سرزمین کهن» ابتدا ۳ بهمن ۱۳۹۲ آغاز شد و تا ۲۴ بهمن همان سال نیز ادامه پیدا کرد، اما پس از مدتی به دلیل حواشی به وجود آمده متوقف شد و بعد از گذشت نزدیک به یک دهه پخش آن در ۲۰ مهر ۱۴۰۲ مجدداً آغاز شد.

«تا ثریا» با موضوع نزول‌خوری از آی‌فیلم

سریال «تا ثریا» که چندین سال پیش به کارگردانی سیروس مقدم ساخته شده، این شب‌ها ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود.

جزئیات پخش ۱۱ سریال ایرانی و خارجی تلویزیون؛ از «سرزمین مادری» تا «کارآگاه سایه»

داستان این سریال که در سال ۱۳۹۰ ساخته شده، درباره‌ی زن میانسالی به نام ثریا (آزیتا حاجیان) است که ۱۵ سال پیش شوهر خود را از دست داده است، در بیمارستانی مشغول به پرستاری است. او با سرهنگ (همایون ارشادی)

که یکی از بیمارها بوده‌ است، آشنا می‌شود و پس از درمان او، پنهانی با یکدیگر ازدواج می‌کنند. او مبلغ هنگفتی را به پسر سرهنگ (مهران احمدی) قرض می‌دهد و قرار می‌شود که سود پول را نیز از او بگیرد …

آزیتا حاجیان، همایون ارشادی، مهران احمدی، هومن سیدی، لیندا کیانی، الناز حبیبی، حسین مهری، ارسلان قاسمی، میرطاهر مظلومی، پوراندخت مهیمن، مریم بوبانی، مجید سعیدی و حمیدرضا هدایتی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

سریال «تا ثریا» هر شب ساعت ۲۰:۰۰ از آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعت ۴:۰۰ صبح و ۱۲:۰۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

«از سرنوشت» و «نبردی دیگر» در مسیر آنتن

شبکه آی فیلم به زودی دو سریال «از سرنوشت» و «نبردی دیگر» را جایگزین سریال های درحال پخش «مختارنامه» و «پشت بام تهران» می کند.

آخرین قسمت سریال «مختارنامه» دوشنبه، ۱۵ مرداد پخش و مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» از سه شنبه، ۱۶ مرداد جایگزین خواهد شد.

«از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان محصول سال ۹۸ است. این سریال روایتگر ماجرای زنی به نام مه‌لقاست که به تازگی از زندان آزاد شده و به دنبال فرزندش سهراب می‌گردد. مه‌لقا شوهر سابقش (منصور) که پدر سهراب است را پیدا می‌کند و به مرور زمان با همسر منصور (مینا) دوست می‌شود و مینا هم در کنار مه لقا سعی در پیدا کردن سهراب می‌کند، اما زندگی به مه‌لقا فرصت نمی‌دهد و او می‌میرد...

جزئیات پخش ۱۱ سریال ایرانی و خارجی تلویزیون؛ از «سرزمین مادری» تا «کارآگاه سایه»

پوریا پورسرخ ، فریبا نادری، لیلا بلوکات، حسین پاکدل، مجید واشقانی، حبیب دهقان نسب، مائده طهماسبی، کامران تفتی، مهدی صبایی، میترا رفیع و فاطیما بهارمست از جمله بازیگران این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» از سه شنبه، ۱۶ مرداد هر شب ساعت ۲۲ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعات ۶ بامداد و ۱۴ روز بعد بازپخش خواهد شد.

مجموعه تلویزیونی «نبردی دیگر» هم جایگزین سریال «پشت بام تهران» می‌شود.

شنبه، ۱۳ مرداد آخرین قسمت از سریال «پشت بام تهران» پخش و از یکشنبه، ۱۴ مرداد مجموعه تلویزیونی «نبردی دیگر» جایگزین خواهد شد. این سریال به کارگردانی عبدالله باکیده محصول سال ۱۳۷۴ است.

خلاصه داستان این سریال درباره گروهی از رزمندگان ایرانی است که به اسارت نیروهای بعث عراق در می‌آیند و به اردوگاهی منتقل می‌شوند که فرماندهٔ خشن و سختگیری ملقب به «مشعل» (با بازی اکبر سنگی) آن را اداره می‌کند.

مشعل یکی از افسران استخبارات حزب بعث عراق بوده و حالا سخت به دنبال «حاج‌رسول رستگاری» می‌گردد، چرا که «حاج‌رسول» که خود از فرماندهان ایرانی است، در «عملیات چزابه» نصفِ صورتِ مشعل را با آرپی‌جی سوزانده است و او حالا به دنبال انتقام است.

مجموعه تلویزیونی «نبردی دیگر» از یکشنبه، ۱۴ مرداد هر روز ساعت ۱۹ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعات ۳ بامداد و ۱۱ روز بعد بازپخش خواهد شد.

پخش سریال جنایی جدید «کارآگاه سایه» از شبکه تماشا

سریال کره ای جدید «کارآگاه سایه» به کارگردانی هان دونگ هوا این شب ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه تماشا پخش می‌شود.

«کارآگاه سایه» یک مجموعه تلویزیونی کره‌ای به نویسندگی ایم چانگ سه، هوانگ سول هون و سون جونگ‌وو و بازی لی سونگ مین، جین گو، کیونگ سو جین و لی هاک جو است.

«کارآگاه سایه» یک سریال جنایی جذاب است که در آن مجموعه‌ای از بازیگران توانمند و باتجربه‌ی کره‌ای در کنار هم قرار گرفته‌اند.

جزئیات پخش ۱۱ سریال ایرانی و خارجی تلویزیون؛ از «سرزمین مادری» تا «کارآگاه سایه»

در خلاصه داستان این سریال آمده است: کارآگاه کیم تاکروک که دوران حرفه‌ای عالی و درخشانی را در نیروهای پلیس سپری کرده، آماده بازنشسته شدن است؛ اما متهم به قتلی می‌شود که مرتکب آن نشده است و قاتل واقعی از او

اخاذی می‌کند. حال کیم تاکروک یک تعقیب و گریز نفس‌گیر را با این قاتل اسرارآمیز آغاز کرده تا هویت واقعی او را آشکار کند. او به کمک کارآگاهان لی سونگ-آ و سون کیونگ-چان جستجویی را برای شناسایی مرد مرموز آغاز می‌کند اما در این راه با چالش‌های فراوانی روبه‌رو می‌شود.

سریال «کارآگاه سایه » ساعت ۲۲:۳۰ پخش و روز بعد ساعات ۱۶:۳۰،۱۰:۳۰،۳:۳۰ بازپخش می شود.

اوشین در شبکه تماشا

مجموعه «سال‌های دور از خانه (اوشین)» از جمعه ۲۹ تیرماه ساعت ۲۰:۳۰ جایگزین جواهری در قصر شده است.

«سال‌های دور از خانه» که به خاطر وجود شخصیت محوری آن به اوشین معروف است مجموعه‌ای ژاپنی است که در سال ۱۹۸۳ شبکه ان‌اچ‌کی آن را تولید کرد و در دهه شصت در ایران پخش شد.

جزئیات پخش ۱۱ سریال ایرانی و خارجی تلویزیون؛ از «سرزمین مادری» تا «کارآگاه سایه»

این مجموعه، روایت زندگی دختر بچه فقیری است که روزی صاحب و مالک بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ژاپن می‌شود و مشکلات و سختی‌های ژاپن را در زمان جنگ جهانی دوم به تصویر می‌کشد.

این سریال به نویسندگی هاشیدا سوگاکو و ۸ کارگردان در ۲۹۷ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای از چهارم آوریل ۱۹۸۳ تا ۳۱ مارس ۱۹۸۴ ساخته و پرداخته شد.

فصل دوم «نجلا»

مجموعه تلویزیونی «نجلا ۲» یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی خیرالله تقیانی پور به مناسبت ماه محرم شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۲۳ از قاب شبکه افق در حال پخش است.

سریال «نجلا ۲» در قالب یک مجموعه ۴۰ قسمتی با یک ملودرام عاشقانه است که روی آنتن شبکه افق خواهد رفت.

جزئیات پخش ۱۱ سریال ایرانی و خارجی تلویزیون؛ از «سرزمین مادری» تا «کارآگاه سایه»

فصل دوم سریال «نجلا» یک داستان ملودرام عاشقانه دارد و از بازیگران و عواملی حرفه‌ای بهره گرفته است. داستان این سریال از قبل از جنگ تحمیلی شروع می‌شود و لوکیشن‌های تصویربرداری این مجموعه در این یک سال در

ایران و خارج از کشور است که بخش‌های خارج از ایران شامل نجف، عراق و کربلا می‌شود.

«نجلا ۲» با خرده داستان‌های جذاب در این ملودرام عاشقانه به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور ساخته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این مجموعه تلویزیونی را از دوشنبه ۸ مرداد حوالی ساعت ۲۳ از قاب افق سیما به تماشا بنشینند. همچنین تکرار این مجموعه تلویزیونی روز بعد ساعت ۶ صبح و ۱۱ صبح به روی آنتن افق سیما می‌رود.

سریال «طوبی» از کارگردان «ستایش»

سریال تاریخی «طوبی» به کارگردانی سعید سلطانی از ۱۳ مرداد ماه از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

بعد از نگارش طرح و فیلمنامه قسمت های آغازین سریال «طوبی»، از آبان ماه ۱۴۰۲ مرحله تولید این سریال آغاز شد. لوکیشن‌های این اثر مربوط به ایران و عراق بوده است.

جزئیات پخش ۱۱ سریال ایرانی و خارجی تلویزیون؛ از «سرزمین مادری» تا «کارآگاه سایه»

«طوبی» از ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۲ را روایت می کند و مضمون آن خانواده و پیاده روی اربعین است. «طوبی» داستان زنی از مبارزان انقلابی در دوران رژیم پهلوی است که برای حفظ خانواده‌ خود تلاش می کند.

این سریال ۵۰ قسمتی با هنرمندی بازیگرانی چون هومن برق نورد، امین زندگانی، فرهاد آییش، شبنم قربانی، فریبا متخصص، رامین راستاد، مهدی سلوکی، سودابه بیضایی، پرویز فلاحی پور و رحیم نوروزی در حال تهیه و تولید است و انتهای شهریورماه امسال تصویربرداری آن به پایان خواهد رسید.

سریال «طوبی» به قلم سید حسین امیر جهانی، تهیه کنندگی سید حامد حسینی و کارگردانی سعید سلطانی از ۱۳ مرداد هر شب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

«منو ترک نکن» از قاب شبکه تهران

اولین قسمت از سریال جدید «منو ترک نکن» جمعه ۵ مردادماه ساعت ۲۳:۰۰ از قاب شبکه تهران تماشایی می شود.

سریال «منو ترک نکن» در گونه جنایی، پلیسی محصول ۲۰۲۲ ایتالیاست که در ۱۲ قسمت ۴۵ دقیقه ای تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

«منو ترک نکن» روایت پیدا شدن جسد یک پسر نوجوان است که دانیل و نامزد سابقش النا که هر دو پلیس هستند با همکاری هم موفق به کشف و دستگیری یک باند قاچاق و فحشای کودکان می‌شوند و...

این سریال درامی درباره زوایای تاریک شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی است. آلساندرو روجا، ویتوریا پوچینی، سارا فلبربام، آندریا دامانینکور، فدریکا جیراردلو و ... از جمله هنرمندانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

جزئیات پخش ۱۱ سریال ایرانی و خارجی تلویزیون؛ از «سرزمین مادری» تا «کارآگاه سایه»

مدیر دوبله این سریال کریم بیانی است و شیلا آژیر، رضا الماسی، دانیال الیاسی، ناهید امیریان، علیرضا باشکندی، نگین سادات بنی عقیل، باران بهرامی، محمد تنهایی، فریناز ثریا، ارسلان جولایی، زویا خلیلی آذر، علی اصغر رضایی نیک، آرزو روشناس، نفیسه زاجکانیها، حسین سرآبادانی، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، محمد صادقیان، بهروز علی محمدی، کوروش فهیمی، نسرین کوچک خانی، مریم مهماندوست، حسین نورعلی، نازنین یاری و کریم بیانی از دیگر گویندگان این سریال پلیسی جناحی هستند.

سریال ایتالیایی «منو ترک نکن» هر شب ساعت ۲۳ پخش و تکرار آن ساعت ۱۱ و ۱۹ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha