۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۶
کد خبر: 85553257
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار یزد بر تقویت همه جانبه دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: دانشگاه فرهنگیان در اولویت اختصاص اعتبارات سفر رییس جمهور شهید و دولت سیزدهم به این استان بود و باید روز به روز تقویت شود.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی استانداری یزد، " مهران فاطمی " در نشست هیات امنای دانشگاه فرهنگیان یزد، این مرکز را قلب تپنده آموزش و پرورش دانست و افزود: افتخار آموزش و پرورش استان در کسب رتبه اول آزمون‌های سراسری در ۳۰ سال اخیر به واسطه پرورش معلمان انقلابی، توانمند و معتقد به سند تحول در دانشگاه فرهنگیان است.

وی با قدردانی از تلاش‌های اعضای هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: بدنه این دانشگاه باید به لحاظ هیئت امنا و پرسنل پیگیر و نیروی انسانی کارشناس و توانمند تقویت و عقب ماندگی‌ها جبران شود.

این مسئول با اشاره به لزوم پیگیری ایجاد فضاهای آموزشی لازم برای دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: مجموعه ملاصدرا به عنوان یک فضای آموزشی مناسب و نیز فضای مازاد دانشکده پیراپزشکی، دانشکده فنی و دانشگاه‌های پیام نور باید با اراده استوار مبتنی بر توکل بر خداوند پیگیری شود.

فاطمی با ابراز امیدواری نسبت به نگاه مثبت دولت چهاردهم به دانشگاه فرهنگیان گفت: پروژه‌های نیمه تمام در مجموعه ملاصدرا، رضوانشهر، مجتمع فنی شهید صدوقی و شهرستان میبد در اسرع وقت و تا قبل از تغییر و تحولات تثبیت شود.

وی در پایان از حمایت کامل مجموعه استان از دانشگاه فرهنگیان تا آخرین روز مسئولیت خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورت ابلاغ اعتبارات سفرهای رئیس جمهور شهید به استان، دانشگاه فرهنگیان در اولویت اول قرار خواهد گرفت.

اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان یزد در ۲ پردیس خواهران و برادران در ۱۰ کد رشته مشغول به تحصیل هستند.

تعداد اعضای هیات علمی این واحد دانشگاهی ۱۳ نفر و ۲۳۰ استاد مدعو در این دانشگاه تدریس می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha