۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۳
کد خبرنگار: 1279
کد خبر: 85553386
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جزییات عرضه شیرخشک دولتی کودکان زیر ۲ سال با ارایه کد ملی در خوزستان

اهواز- ایرنا- برابر با علام معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، خانواده‌ها می‌توانند با ارایه اصل یا تصویر شناسنامه نوزاد زیر ۲ سال، برای خرید ماهانه ۱۰ قوطی شیرخشک با قیمت دولتی و یارانه‌ای، از داروخانه‌ها اقدام کنند.

به گزارش ایرنا معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز روز سه شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: شما می توانید با استفاده از برنامه کاربردی تی تک ، شیر خشک مورد نظر خود را از نزدیکترین داروخانه جستجو کنید.

همچنین بر اساس شرایط اعلام شده، ارائه اصل یا تصویر شناسنامه نوزاد برای دریافت شیرخشک معمولی و ارائه اصل یا تصویر شناسنامه نوزاد و نسخه پزشک متخصص برای دریافت شیرخشک رژیمی الزامی است؛ سپس داروخانه باید اطلاعات دریافتی را در سامانه تی تک یا بیمه سلامت ثبت کرده و اقدام به تحویل شیرخشک کنند.

در این اطلاعیه تاکید شد: سهمیه ماهیانه شیرخشک معمولی برای نوزدان زیر ۲ سال، ۱۰ قوطی یارانه ای به اضافه ۱۰ قوطی آزاد، برای کودکان ۲ تا ۶ سال ۱۰ قوطی آزاد و همچنین کودکان ۶ سال به بالا یک قوطی بصورت آزاد است.

بر اساس این گزارش، شهروندان می توانند در تماس با سانه ۱۹۰ یا شماره۹۱۰۰۱۰۹۰-۰۶۱ هرگونه ابهام، کمبود و یا شکایت در عرضه شیرخشک را گزارش کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha