۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۵۰
کد خبر: 85553444
T T
۱۲ نفر

برچسب‌ها

پلیس قلعه‌گنج یک میلیاردریال به فرد مالباخته برگرداند

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قلعه گنج گفت: کلاهبردار فضای مجازی شناسایی و یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال به حساب یک شهروند مالباخته عودت شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجتبی طاهری روز سه شنبه در تشریح جزییات این خبر افزود: پس از مراجعه یک شهروند به پلیس فتا و ارائه شکواییه مبنی بر کلاهبرداری مشخص شد این شهروند در اینستاگرام اقدام به خرید محصولات کشاورزی کرده اما پس از واریز وجه متوجه کلاهبرداری شده است.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با بررسی های تخصصی موفق شدند فرد کلاهبردار را شناسایی کنند و با تلاش، پیگیری‌های دقیق و اقدام به موقع مبلغ یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال وجه کلاهبرداری شده را به حساب این شهروند بازگردانند.

طاهری تاکید کرد که پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شده است.

فرمانده انتظامی قلعه گنج ضمن هشدار به مجرمان سایبری و با تاکید بر ضرورت ارتقای دانش عمومی شهروندان در حوزه فضای مجازی و خریدهای اینترنتی بیان کرد: پلیس با افرادی که بخواهند در فضای مجازی از اعتماد شهروندان سوء استفاده کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

مرکز شهرستان قلعه گنج در فاصله ۴۲۰ کیلومتری جنوب شهر کرمان واقع شده است.

کشف ۱۵ دستگاه ماینر غیرمجاز

گزارش دیگر به نقل از سرهنگ امین یادگارنژاد رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان حاکیست که ۱۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش چهار میلیارد ۵۰۰ ریال از ۲ منزل مسکونی در شهر کرمان کشف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha