۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۲۳
کد خبر: 85553468
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مس رفسنجان در ترکیه اردو آمادگی می‌زند

۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۲۳
کد خبر: 85553468
مس رفسنجان در ترکیه اردو آمادگی می‌زند

کرمان - ایرنا - شاگردان محرم نویدکیا در تیم فوتبال مس رفسنجان آزمون و آزمایش‌های ورزشی و پزشکی ایفمارک(مرکز ارزیابی های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران) را پشت سر گذاشتند و سپس اعضای این تیم برای برگزاری یک اردوی آماده‌سازی راهی کشور ترکیه می‌شوند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی باشگاه صنعت مس رفسنجان، شاگردان محرم نویدکیا صبح روز پنج‌شنبه هفته جاری تهران را به مقصد استانبول ترک می‌کنند.

براساس این گزارش، تیم فوتبال مس رفسنجان در این اردوی ۹ روزه سه مسابقه تدارکاتی برگزار خواهد کرد تا شاگردان نویدکیا برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر آماده شوند.

مس رفسنجان در ترکیه اردو آمادگی می‌زند
بازیکنان مس رفسنجان در حال انجام آزمایش های ایفمارک

روابط عمومی باشگاه مس رفسنجان همچنین اعلام کرد که اعضای تیم فوتبال مس رفسنجان امروز در فاصله کمتر از ٢٠ روز به آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کشور با حضور در مجموعه ایفمارک، آزمون‌های پزشکی و ورزشی را پشت سر گذاشتند تا آماده حضور در رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور شوند.

تیم های فوتبال مس رفسنجان و گل گهر سیرجان ۲ نماینده استان کرمان در رقابت های لیگ برتر مردان کشور(جام خلیج فارس) و تیم های خاتون بم و شهرداری سیرجان نیز نمایندگان استان در لیگ برتر بانوان (کوثر) هستند، تیم های فوتبال مس کرمان و شهربابک نیز در لیگ دسته یک کشور(جام آزادگان) توپ می زنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha