اسپانیا باخت و صعود کرد!/ مصر تیم اول شد، ازبکستان بدون اورونوف در قعر جدول!

تهران- ایرنا- تیم‌های فوتبال امید مصر و اسپانیا به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس صعود کردند.

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا، دور سوم و پایانی مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال المپیک ۲۰۲۴، عصر امروز با انجام ۲ بازی همزمان از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه آغاز شد.

در دیدارهای گروه C، تیم امید فوتبال اسپانیا، با نتیجه ۲ بر یک مغلوب مصر شد و تیم جمهوری دومینیکن و ازبکستان در دیداری که اوستون اورونوف، هافبک تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت در ترکیب ازبکستان نبود، به تساوی یک بر یک رسیدند.

در پایان بازی‌های مرحله گروهی، مصر با ۷ و اسپانیا با ۶ امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم به مرحله بعد صعود کردند. دومینیکن و ازبکستان نیز به ترتیب با ۲ و یک امتیاز و قرار گرفتن در رده سوم و چهارم، حذف شدند.

اسپانیا باخت و صعود کرد!/ مصر تیم اول شد، ازبکستان بدون اورونوف در قعر جدول!

در ادامه مسابقات فوتبال المپیک، از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه و در گروه B، تیم‌ امید عراق با مراکش و اوکراین با آرژانتین به مصاف هم رفته‌اند. در این گروه آرژانتین، اوکراین، مراکش و عراق هر کدام با ۳ امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.

همچنین در دیدارهای گروه A، به طور همزمان از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه، امید نیوزیلند به مصاف فرانسه می‌رود و امید آمریکا با گینه دیدار می‌کند. در این گروه، فرانسه با ۶ امتیاز، آمریکا و نیوزیلند با ۳ امتیاز و گینه بدون امتیاز در رده‌های اول تا چهارم هستند.

همچنین در آخرین دیدار امشب هم از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه و در گروه D، امید پارگوئه با مالی روبه‌رو می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha