۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۴۸
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85553535
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آتش‌سوزی گسترده در شهرک‌های شمالی فلسطین اشغالی بر اثر حملات حزب‌الله + فیلم

تهران- ایرنا- به دنبال شلیک موشک ها و راکت های مقاومت لبنان، مناطق گسترده ای از شمال سرزمین های اشغالی دچار آتش سوزی شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، شبکه الجزیره قطر گزارش داد تیم های آتش نشانی رژیم صهیونیستی در حال خاموش کردن آتش در سه منطقه هستند که بر اثر شلیک موشک از طرف مقاومت لبنان ایجاد شده است.

رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش، از کشته شدن یک نفر بر اثر شلیک راکت از سوی مقاومت اسلامی لبنان به شهرک صهیونیست نشین هاگوشریم در منطقه الجلیل علیا خبر داد.

پیشتر نیز حزب الله لبنان اعلام کرده بود مقر فرماندهی گردان السهل رژیم صهیونیستی در پایگاه نظامی بیت هیلل را با راکت های کاتیوشا هدف قرار داده است.

شبکه الجزیره در این باره گزارش داد چند موشک سامانه شد موشکی رژیم صهیونیستی در آسمان منطقه جنوب شرقی لبنان منفجر شد و به دنبال آن، آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه و اطراف آن در منطقه الجلیل علیا به صدا درآمد.

رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند به دنبال اصابت یک راکت به شهرک هاگوشریم در منطقه الجلیل علیا، یک صهیونیست به شدت زخمی شد.

حزب الله لبنان ساعاتی پیش اعلام کرد محل تجمع نظامیان اشغالگر مسئول نگهبانی از شهرک صهیونیست نشین کفریوفال را با پهپاد انتحاری مورد حمله قرار داده است که بر اثر آن، شماری از نظامیان مذکور کشته و شمار دیگری زخمی شدند.

رزمندگان حزب الله لبنان همچنین پایگاه نظامی صهیونیست ها موسوم به جل العلام را با آتش توپخانه هدف قرار دادند.

گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha