استاندار کرمان: پیرغلامان حسینی برگزیدگانی توفیق یافته هستند

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان با بیان اینکه نوکری نوکران اباعبدالله اقبال می خواهدگفت: پیرغلامان حسینی برگزیدگانی توفیق یافته هستندکه میزبانی انان افتخار افرین است.

به گزارش ایرنا، استان کرمان امروز نهم تا ۱۱ مرداد به مدت سه روزمیزبان بیست و یکمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی با حضور مهمانان ایرانی و نیز چند کشور جهان است.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان شامگاه سه شنبه در آیین گشایش بیست و یکمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی در گلزار شهدای کرمان افزود: خدا را شاکریم و ما هم توفیق نوکری نوکران اباعبدالله را پیدا کردیم.

استاندار کرمان: پیرغلامان حسینی برگزیدگانی توفیق یافته هستند

وی پیرغلامان حسینی را میهمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مردم کرمان دانست و افزود: شهید سلیمانی خود بانی روضه های زیادی بود و برخی از مکان هایی که اکنون در کرمان روضه خوانی می کنند حاج قاسم یا بانی آن بوده یا برای ساخت این اماکن کمک کرده است.

استاندار کرمان تصریح کرد: کرمان ظرفیت های بزرگی در بخش های مختلف دارد به عنوان مثال کرمان ۴۰ درصد ظرفیت معدنی کشور در حوزه کشاورزی، ترانزیت و غیره دارد.

وی گفت: علاوه بر این کرمان دارای نیروی انسانی توانمند و شخصیت های بزرگی است که و نماد همه آنها شهدا و سپهبد حاج قاسم سلیمانی مقتدای آزادگان دنیا و افتخار کرمان است.

وی از دست اندرکاران برگزاری بیست و یکمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی تقدیر کرد وگفت: اما این اجلاسیه متفاوت است و تجلیل از افرادی است که عمری را در راه امام حسین گذارنده اند شان و شخصیت پیرغلامان زیاد است امیدواریم میزبان خوبی باشیم.

به گزارش ایرنا، کرمان زادگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که هیات‌داری‌اش زبانزد و الگو بوده، امسال از آنروز نهم تا ۱۱ مرداد به مدت سه روز میزبان بیست و یکمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی با حضور مهمانان ایرانی و نیز چند کشور جهان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha