۹ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۵۲
کد خبر: 85553610
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

کاروان راهیان نور آستارا راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شد

آستارا - ایرنا - فرمانده سپاه شهرستان آستارا گفت: در راستای آشنایی قشر جوان و دیدن مناظق جنگی کاروان راهیان نور از این شهرستان راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری عصر رشامگاه سه شنبه در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور شهرستان آستارا اظهار کرد: ۶۰ نفر از اقشار مختلف و در قالب ۲ اتوبوس برادران و خواهران و در راستای برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان گیلان به مناطق عملیاتی غرب کشور به مدت چهار روز اعزام شدند.

فرمانده سپاه شهرستان آستارا با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در خصوص برنامه های این سفر، بیان کرد: بازدید از یادمان هایی چون پاوه، بلندی های بازی دراز، منطقه عملیاتی مرصاد و تنگه چهار زبر در برنامه کاری این کاروان است.

سرهنگ قنبری ادامه داد: راویان هشت سال دفاع مقدس در کنار کاروان هستند و روایت گری خواهند کرد و برنامه های متعدد فرهنگی و رزمی نیز در مناطق بازدید برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به حضور جوانان در این کاروان تاکید کرد: حسن این برنامه به حضور مشتاقانه نوجوانان و جوانان هست که اکثریت اعزام شوندگان را تشکیل می دهد که حائز اهمیت است.

شهرستان آستارا با جمعیت ۹۵ هزار نفری در غربی‌ترین نقطه گیلان در فاصله حدود ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha