آغاز عملیات اجرایی پل گرگر شوشتر با ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار

اهواز-ایرنا- نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی پل گرگر در شهرستان شوشتر با ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار بزودی آغاز می‌شود.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: عملیات ساخت پل گرگر به عنوان یکی از مهمترین محورهای جاده‌ای کشور و خوزستان در مسیر شوشتر به اهواز ساخته می‌شود که با توجه به اهمیت آن در حوزه انتخابیه شوشتر این طرح عمرانی در اولویت پیگیری ها قرار دارد.

وی اظهارکرد: روند ساخت این پل در سال‌های گذشته به صورت نمایشی آغاز شده بود که به دلیل تامین نشدن منابع مالی مربوطه، این طرح متوقف و رها شده بود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند گفت: با توجه به اهمیت اجرای این پل از ابتدای سال جاری پیگیری و نشست‌های زیادی برای استمرار روند ساخت این طرح در دستور کار قرار گرفت.

سادات ابراهیمی با بیان اینکه عملیات اجرایی پل گرگر شهرستان شوشتر با ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار بزودی آغاز می‌شود گفت: با پیگیری‌های انجام شده در حال حاضر ۲۵۰ میلیارد ریال تامین شده و پیمانکار پس از برنده شدن در مناقصه به سرعت روند ساخت این پل را آغاز خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: چهار بانده کردن باقیمانده این جاده نیز پس از احداث پل گرگر به سرعت اجرا و پس از تکمیل پل، تردد در این جاده مهم برای مردم شهرستان‌های شوشتر و گتوند تسهیل خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha