۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۱۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85553740
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساختمان بیمارستان سابق فاطمه الزهرا (س) بوشهر مخروبه و نا ایمن اعلام شد+ فیلم

بوشهر-ایرنا- معاون دادستان بوشهر گفت: نتایج ارزیابی بازدید میدانی ساختمان بیمارستان سابق فاطمه زهرا (س) بیانگر مخروبه ، ناایمن و عدم سطح قابلیت استفاده است.

حمید تماری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از ساختمان بیمارستان فاطمه زهرا (ع) بوشهر در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: حسب گزارش‌های شهرداری و هلال احمر مبنی بر ناایمن و خطرآفرین بودن ساختمان بیمارستان فاطمه الزهرا (س) سابق، نسبت به موضوع مکاتبه‌های متعددی با دستگاه‌های هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انجام شد.

وی افزود: مدیریت هلال احمر پای کار آمد تا به طرق قانونی رفع خطر کنند ولی در این زمینه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم نداشتند.

معاون دادستان بوشهر تصریح کرد: مالکیت عرصه و اعیان این بیمارستان در گذشته برای دانشگاه علوم پزشکی و اکنون در مالکیت مجموعه هلال احمر است و باید رفع خطر شود.

تماری ادامه داد: در این زمینه چنانچه حادثه ای رخ دهد مسئولیت آن بر عهده هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود و دانشگاه به دلیل قصور انجام شده باید در راستای رفع خطر پاسخگو باشد.

وی افزود: ساختمان بیمارستان اکنون محل دپو پرونده های مردم است و نحوه نگهداری پرونده در شان مردم نبود و در همین راستا و با رویکرد حقوق عامه دستور انتقال پرونده ها به مکانی امن داده شد.

تماری گفت: در این زمینه به دانشگاه علوم پزشکی تکلیف شده ظرف مهلت موردنیاز خود این ساختمان ( اکنون تنها حاوی پرونده و تخت‌های مستعمل است) را تخلیه و سپس هلال احمر ترتیبات قانونی را جهت رفع خطر انجام دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha