۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85553917
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۴۷ طرح محرومیت زدایی در خراسان شمالی اجرا شد

۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۸
کد خبر: 85553917
۴۷ طرح محرومیت زدایی در خراسان شمالی اجرا شد

بجنورد-ایرنا- مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد گفت: ۴۷ طرح عمرانی در قالب طرح رزمایش فاطمی چهار در مناطق محروم روستایی و حاشیه مرکز خراسان شمالی اجرا شد.

علی قویدل روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رزمایش فاطمی چهار از ۹ تا ۱۹ مردادماه جاری در حال برگزاری است و در این مدت طرح های عمرانی زیادی در مناطق محروم به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: طرح های افتتاح شده در مناطق حاشیه شهر بجنورد از جمله «باقرخان، جوادیه و نیروگاه» و روستاهای «مهنان، گریوان، حمید، درتوم و نوده چناران» اجرا شد.

مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد تصریح کرد: ساخت سریس بهداشتی، حمام و تعمیرات بخش هایی از خانه نیازمندان به همراه ۱۵ باب واحد مسکونی از جمله مهمترین طرح هایی است که در روستاها به بهره برداری رسید.

وی افزود:بسیج سازندگی شهرستان در این بازه زمانی برنامه های مختلفی در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم، دور دست و روستایی در حال اجرا دارد.

قویدل بیان کرد: این طرح های عمرانی توسط گروه های جهادی و تخصصی عمرانی ساخته و تحویل نیازمندان می شود.

وی یادآور شد: بسیج سازندگی برای کمک به اقشار نیازمند جامعه از مشارکت گروه های جهادی، مردم مومن و نیکوکار، خیران، سازمان ها، ارگان ها و دستگاه های مرتبط و نهادهای حمایتی استفاده می کند تا کارها زودتر به سرانجام برسد.

مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد گفت: ۴۳۸ گروه جهادی در شهرستان بجنورد در قالب رزمایش فاطمی چهار فعال هستند.

به گزارش ایرنا، خراسان شمالی ۲ هزار و ۴۴ گروه جهادی دارد که در بخش های مختلف در طول سال و به مناسبت های مختلف به مناطق محروم روستایی، عشایری و حاشیه ها برای خدمت رسانی اعزام خواهند شد.

خراسان شمالی ۳۵۰ هزار بسیجی دارد که در ۲۲ گروه اقشار مختلف ساماندهی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha