آمادگی ورزشگاه نقش جهان برای برگزاری دیدار سپاهان و شباب الاهلی

تهران- ایرنا- مدیر ورزشگاه نقش جهان اعلام کرد که این ورزشگاه مشکلی برای میزبانی از شباب الاهلی ندارد.

به گزارش ایرنا، محمد پورجم مدیر ورزشگاه نقش جهان امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: استانداردسازی لازم برای این ورزشگاه انجام شده و ما موراد را به اطلاع مهدی تاج رساندیم. رئیس فدراسیون فوتبال نیز نکاتی داشت و این نکات به باشگاه سپاهان و مدیران آن اعلام می‌شود.

وی افزود: با برطرف شدن این مشکلات دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان با شباب الاهلی در مرحله حذفی لیگ نخبگان در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد. همچنین برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال ایران و قرقیزستان در مرحله گروهی انتخابی جام جهانی در این ورزشگاه برگزار می‌شود.

دیدار سپاهان و شباب الاهلی روز ۱۶ مرداد و دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان روز ۱۵ شهریور در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

پورجم در خصوص فراهم شدن شرایط حضور بانوان در ورزشگاه نقش جهان عنوان کرد: در داخل ورزشگاه مشکلی برای حضور بانوان وجود ندارد اما در بیرون از ورزشگاه و ورودی‌ها نواقصی وجود دارد که باید برطرف شود. برطرف کردن این مشکلات زمانبر است.

چمن ورزشگاه نقش جهان از دیگر موضوعات مورد بحث پورجم بود. مدیر ورزشگاه نقش جهان در این خصوص اظهارداشت: عملیات محافظت از چمن به خوبی انجام شده و مشکلاتی که وجود دارد به خاطر شرایط آب و هوایی است. در چند ماه از سال ما این مشکل را داریم. در خصوص برطرف کردن این مشکل نیز با مدیران باشگاه صحبت کردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha