پاسخگویی به مردم و اجرای عدالت مهم‌ترین رسالت دستگاه قضایی است

ایلام- ایرنا - معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان ایلام گفت: خدمت و پاسخگویی به مردم، ارتقای جایگاه نظام اسلامی و اجرای عدالت از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های دستگاه قضا است.

به گزارش ایرنا، " ضیا قدوسی" روز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان دهلران، با اشاره به جایگاه ویژه قضاوت و دستگاه قضایی در فرهنگ اسلام، اظهار کرد: فلسفه ادیان توحیدی اجرای عدالت است که از مسیر قضاوت درست می گذزد.

وی به ضرورت دانایی، توانایی، تسلط قضات به قانون و اجرای عدالت در راستای احقاق حق مردم اشاره کرد و افزود: وظایف دستگاه قضا و قاضی در راستای احقاق حقوق عامه بسیار سنگین است.

معاون دادگستری استان ایلام به ادامه خدمت صلاح‌الدینی، رئیس سابق دادگستری دهلران در دادگاه تجدیدنظر استان اشاره کرد و گفت: تیرافکن، رئیس جدید دادگستری دهلران از نیروهای خوب و توانمند استان است که از امروز به عنوان رئیس دادگستری شهرستان خدمت خواهد کرد.

قدوسی مدیریت و مسئولیت را امانتی بزرگ برای خدمت به مردم و جلب رضایت خداوند متعال عنوان کرد و افزود: خدمت و پاسخگویی به مردم، زمینه ساز رضایت خداوند متعال است.

فرماندار ویژه دهلران نیز در این مراسم با اشاره به مراسم تحلیف رئیس جمهور با حضور سران کشورهای مختلف و تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، گفت: این اقدام دشمن بی پاسخ نخواهد ماند.

"لطیف صادقی" به برگزاری کنگره بزرگ اربعین حسینی و تردد حدود یک سوم زوار از این شهرستان به مهران اشاره و افزود: همه ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های دهلران در اربعین به صورت ویژه همکاری لازم را برای خدمات رسانی بیشتر به زوار داشته باشند.

وی بر ضرورت تکمیل زیرساخت‌های اربعین در شهرستان دهلران تاکید کرد و گفت: شهرداران دهلران، موسیان و دشت عباس باید اقدامات لازم را به صورت فوری انجام و برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین در این شهرستان تلاش کنند.

پاسخگویی به مردم و اجرای عدالت مهم‌ترین رسالت دستگاه قضایی است

صادقی به آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان اشاره کرد و افزود: با همت اعضای شورای تأمین و دادگستری، همگرایی بسیار خوبی در این شهرستان در رعصه‌های مختلف وجود دارد.

رئیس سابق دادگستری دهلران نیز در این مراسم، گفت: تلاش شد که با تمام توان و بر اساس قانون در امر خطیر قضاوت در این شهرستان خدمت کنیم و امیدواریم مورد رضایت مردم قرار گرفته باشد.

"سیدرضا صلاح الدینی" به وظایف دستگاه قضایی در قبال اراضی ملی اشاره کرد و یادآور شد: با همکاری مجموعه دستگاه‌های اجرایی توانستیم مسائل مربوط به زمین خواری را در شهرستان را کنترل کنیم.

وی دستگاه قضا را ملجاء مردم برای احقاق حق آنها دانست و گفت: از همه همکاران برای انجام خدمت به مردم شهرستان، فرماندار ویژه دهلران، مجموعه معاونین فرماندار قدردانی می کنم.

رئیس جدید دادگستری دهلران هم گفت: تلاش و همت خود را برای خدمت مضاعف به مردم شهید پرور این شهرستان به کار خواهم گرفت.

پاسخگویی به مردم و اجرای عدالت مهم‌ترین رسالت دستگاه قضایی است

"بهنام تیرافکن" به تعامل و همکاری مجموعه خادمان مردم در دهلران برای تسریع خدمت به مردم اشاره کرد و افزود: هدف مجموعه دستگاه قضایی، گره‌گشایی از مشکلات مردم است، در حوزه مبارزه با زمین خواری با قدرت، کار را دنبال خواهم کرد و از همه ظرفیت‌های قانونی برای تحقق حقوق شهروندی استفاده خواهم کرد.

به گزارش ایرنا، طی حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه، "بهنام تیر افکن" به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان معرفی شد.

تیرافکن پیش از این دادستان شهرستان دهلران بود.

"سیدرضا صلاح الدینی"با چهار سال خدمت در منصب رئیس دادگستری دهلران به عنوان مستشار دادگاه تجدید نظر استان ایلام مشغول‌ به کار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha