فریاد بلند جامعه دانشگاهی در محکومیت ترور اسماعیل هنیه/ رونمایی از «صدف‌ها»

تهران- ایرنا- جامعه دانشگاهی پس از انتشار خبر ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس این اقدام را محکوم و ضمن برگزاری تجمعی اعتراضی در دانشگاه تهران، آمادگی خود را برای پیگیری حقوقی این اقدام اعلام کردند. رونمایی از سامانه «صدف‌ها» و پایان رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی «جانا» از دیگر اخبار این هفته آموزش عالی بود.

به گزاش گروه علم و آموزش ایرنا، مهمترین رویداد کشور در هفته دوم مردادماه، برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف مسعود پزشکیان نهمین رئیس جمهور کشور بود. اما ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از مهمانان این رویداد سیاسی باعث شد جامعه دانشگاهی نیز مانند همیشه همراه با بقیه اقشار نسبت به این اقدام واکنش نشان دهد و ضمن محکومیت آن خواستار پیگیری حقوقی این ترور تلخ شود.

همچنین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نیز در پیام‌های جداگانه شهادت این مبارز جهادی را تسلیت گفتند. افزون بر این، پس از اعلام شهادت اسماعیل هنیه اعضای شورای دانشگاه‌ تهران همراه با شماری از استادان و دانشجویان این دانشگاه با برگزاری تجمعی ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در تهران را محکوم کردند.

حاضران در این تجمع که داخل پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن در دست داشتن پلاکاردها و تصاویری از اسماعیل هنیه ‌و پرچم‌های ایران و فلسطین‌ شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"، سر دادند.

حجت الاسلام سعیدرضا عاملی رئیس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در این تجمع با محکوم کردن ترور اسماعیل هنیه گفت: اسماعیل هنیه نخستین شهید نهضت مقاومت نیست و آخرین هم نخواهد بود، جنس شهادت این رهبر حماس از جنش شهادت سردار قاسم سلیمانی و عماد مغنیه است.

محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران ترور و به شهادت رساندن اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی را نشان‌دهنده گستاخی این رژیم دانست و گفت: خون مطهر شهید هنیه، همبستگی و انسجام بین ملل مسلمان منطقه و به ویژه ملت ایران و ملت مقاوم فلسطین و غزه را بیشتر خواهد کرد.

رئیس دانشگاه تهران افزود: این اقدام نشان‌دهنده گستاخی اسرائیل است. کسانی که تصور می‌کنند با وارد نشدن ما در امور منطقه، اسرائیل با ما کاری نخواهد داشت و قلمرو نفوذش به لبنان و فلسطین محدود می‌شود، سخت در اشتباه هستند.

همچنین در هفته گذشته مجمع دانشگاهیان در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور منتخب آمادگی خود را برای همکاری اعلام کردند و خواستار نگاه عدالت خواهانه از سوی رئیس جمهور بودند. برگزاری کارگاه آموزشی کاربست چت جی.پی.تی در ایرانداک، پایان رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی، انتشار دستاورد محققان دانشگاه امیرکبیر در نشریه بین‌المللی، رونمایی از سامانه «صدف‌ها»، انتشار هشتمین اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر و درخشش «ققنوس» ایرانی در مسابقات فرمول خودروی دانشجویی لندن از دیگر رویدادهای نظام آموزشی در هفتم دوم مردادماه بود.

در نهایت هم دانشگاه تهران، برگ دیگری بر دفتر خاطرات خود افزود و میزبان مراسم تشییع پیکر مجاهد شهید، اسماعیل هنیه توسط مردم تهران روز پنجشنبه (۱۲ مرداد) شد.

فریاد بلند جامعه دانشگاهی در محکومیت ترور اسماعیل هنیه/ رونمایی از «صدف‌ها»

مهلت تکمیل فرم صلاحیت عمومی دکتری تا ۲۰ مرداد تمدید شد

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور در نخستن روز هفته دوم مردادماه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آن دسته از داوطلبان آزمون ورودی دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ که قصد شرکت در مصاحبه (دانشگاه‌های سراسری یا دانشگاه آزاد) را دارند و موفق به تکمیل فرم صلاحیت عمومی خود در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور نشده‌اند تا ۲۰ مردادماه فرصت دارند فرم صلاحیت عمومی را تکمیل کنند.

مطابق این اطلاعیه لینک فرم صلاحیت عمومی در قسمت کارنامه (کارنامه انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳) قابل مشاهده است. چنانچه معرفی شدگان به منظور انجام مصاحبه در هر دو دانشگاه (دانشگاه های سراسری یا دانشگاه آزاد) مجاز به مصاحبه شده اند، لازم است فقط یک بار اقدام به تکمیل فرم صلاحیت عمومی خود کنند.

در هفته گذشته مدیر کل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان از ضرورت دریافت کد صحت برای دانش‌آموختگان توسط دانشگاه‌ها خبر داد و گفت که دانشگاه‌ها باید کد صحت دانش آموختگان خود را از سامانه سجاد دریافت کنند تا این اطلاعات اصالت یابند و روند ثبت آنها در پایگاه یادشده تسریع شود.

بنا به گفته حامد ثقفی سامانه‌ای تحت عنوان https://codesehat.ir/ طراحی شده که حوزه علمیه، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی به آن متصل شده‌اند و اطلاعات دانش آموختگان و دانشجویان خود را در آن بارگذاری می‌کنند. در ابتدای راه اندازی این پایگاه، اطلاعات حدود ۲.۵ میلیون نفر که از فارغ التحصیلان سال ۹۹ به بعد و دارای کد صحت بودند در آن بارگذاری شد، اما از آنجا که حدود ۱۲ میلیون نفر فارغ التحصیل داریم این آمار بسیار پایین بود بنابراین به افزایش آن پرداختیم.

فریاد بلند جامعه دانشگاهی در محکومیت ترور اسماعیل هنیه/ رونمایی از «صدف‌ها»

مجمع دانشگاهیان: دولت آینده نگاه عدالت‌خواهانه داشته باشد

از دیگر رویدادهای هفته گذشته بیانیه مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی به رئیس‌جمهور منتخب (مسعود پزشکیان) بود. در این بیانه تاکید شده بود که دولت آینده باید با نگاه عدالت‌خواهانه چیدمان و مدیریت شود و با حضور در صحنه‌های واقعی اقدام، مسائل واقعی مردم را بشناسد.

در این بیانیه آمده بود: آن‌چه دغدغه مشترک همه ماست مسئله «پیشرفت ایران اسلامی» است. تمام ایرانیان با هر نگاه و رویه، سخت دلبسته پیشرفت، آبادانی و تعالی این سرزمین کهن و تمدن‌ساز هستند. با این دغدغه مشترک و آنچنان‌که مقام معظم رهبری فرمودند موفقیت رئیس‌جمهور، موفقیت همه ماست.

اعضای «مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی» که متشکل از اعضای دانشگاهی از دانشگاه‌های مختلف کشور است آمادگی خود را برای همکاری با تمام ظرفیت‌های دانشی، اجرایی، نظارتی و مشورتی اعلام کردند.

آموزش شیوه استفاده از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در ایرانداک

کارگاه آموزشی کاربست چت جی.پی.تی در تدوین مقالات در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) روز شنبه (۶ مردادماه) برگزار شد.

این کارگاه آموزشی در چهار محور ؛آشنایی کلی با عملکرد چت‌بات‌ها و معرفی و ثبت‌نام چت جی.پی.تی، مهندسی پرامپت، معرفی برخی از ابزارهای کاربردی در تدوین مقالات و ملاحظات اخلاقی وکاربردی استفاده از چت‌بات‌ها در تدوین مقالات ارائه شد.

مخاطبان این دوره پس از گذراندن این دوره می توانند به ابزارهای مناسب در این حوزه آشنایی عملی دست یابند و با مراعات شیوه درست استفاده از آنها، به شیوه مناسبی از آنها در تدوین مقالات خود استفاده کنند.

این کارگاه آموزشی در ۱۲ ساعت کلاس حضوری و مجازی و چهار ساعت انجام طرح غیر حضوری، در مجموع ۱۶ ساعت توسط آموزش پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در تابستان ۱۴۰۳، ارائه شد.

چت‌بات‌ها امروزه در حوزه‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند که یکی از کاربردی‌ترین آنها، استفاده در تدوین مقالات به‌عنوان دستیار است.

بنابراین مسیر تدوین مقالات با این ابزارها بسیار تسهیل می‌شود. از این منظر در این کارگاه آموزشی به‌صورت عملی با شیوه استفاده از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در کل این فرآیند آشنایی حاصل می‌شود.

در ادامه رویدادهای هفته دوم مردادماه کنسرسیوم تخصصی مهارت‌آموزی و اشتغال دانشجویان دانشگاه ملی مهارت واحد استان تهران، با حضور اعضای هیات‌رئیسه دانشگاه، مسئولان کشوری و استانی و صنعتگران، کارآفرینان، صاحبان صنعت و مدیران ارشد عرصه کار و تولید استان تهران در سالن جلسات دانشکده ملی مهارت انقلاب اسلامی ۶ مردادماه در دانشگاه ملی مهارت برگزار شد.

در کنسرسیوم مذکور ۹ تفاهم‌نامه بین دانشگاه ملی مهارت استان تهران و واحدهای صنعتی، تشکل‌های صنفی و صاحبان کار و صنایع به امضا رسید. شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، شرکت خودروسازی پارس خودرو، سندیکای آسانسور، شرکت شاتل، شرکت ماشین ابزار ایران‌خودرو، اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان، نظام صنفی رایانه کشور، شرکت فرآورده‌های غذایی سمیه و شرکت نساجی هلال ایران طرفین تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه ملی مهارت استان تهران بودند.

فریاد بلند جامعه دانشگاهی در محکومیت ترور اسماعیل هنیه/ رونمایی از «صدف‌ها»

رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی پایان یافت

یکی از مشکلاتی که موجب اجرا نشدن طرح‌های دانشجویان است فاصله بین قشر دانشجو با معضلات اجتماعی است در همین راستا رقابت دانشجویی نوآور با هدف توجه و ارزش دادن به طرح‌های قابل اجرا و واقعی به وجود آمد. رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی (جانا) در چهار محور کسب و کار، خدمت‌رسانی، محصول نوآورانه و پیشنهاد سیاسی روز شنبه (۶ مردادماه) با عنوان «رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی» و با هدف تقویت جریان نوآورانه بهبود زندگی در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار و روز یکشنبه (هفتم مردادماه) به کار خود پایان داد.

هیات داوران طرح های ارائه شده را بر اساس چند شاخص مانند شناخت درست مسئله، نوآوری در راه حل، قابل اجرایی بودن و پایدار بودن ارزیابی کردند. جوایز نقدی، تسهیلات برای تیم های برتر، مشاوره و منتورینگ رایگان و معرفی به سازمان های مرتبط خدمات و تسهیلات درنظر گرفته شده برای طرح های برتر و یا انتخاب شده توسط هیات داوران است.

در این رقابت که با دریافت طرح‌های ۳۵۰ گروه در فراخوان عمومی آغاز شده و پس از پایش و ارزیابی در مراحل مختلف، ایده‌های ۳۰ گروه به مرحله پایانی راه پیدا کرد، با ارائه ۱۲ گروه منتخب در حضور هیأت داوران پایان یافت.

هیات داوران این رویداد نیز پس از بررسی ارائه گروه‌های منتخب در نهایت ۳ گروه را به عنوان گروه‌های اول تا سوم انتخاب و ۲ گروه را شایسته تقدیر دانست.

بر این اساس گروه اول فرتاک با عنوان طرح بازیافت در مسیر نهال‌کاری و نام اعضا سارو حسین پناهی، نیما صیدی، المیرا صیدی و سمیه فرنودی از استان کردستان، گروه دوم علم و فرهنگ با نام اعضا: عمران بلوچ سرجو و سینا مرزبان از استان سیستان و بلوچستان و گروه سوم رسانا با عنوان طرح از انبار ضایعات الکترونیک تا اشتغال زایی برای جوانان کم برخوردار و نام اعضا الهام یوسفیان، علی کمانی علی اکبر رضازاده و حمید باب از استان تهران و گروه شایسته تقدیر: دُنَک با عنوان طرح برنامه پرداخت دوست دار طبیعت و نام اعضا الناز ایمانی، محمدمهدی ثابت حاجیوندی، زهرا اسدپور از استان فارس، شیراز همچنین گروه شایسته تقدیر گروه جهادی والعصر با عنوان طرح قهرمان من با نام اعضا: امیرحسین راحمی، ملیحه حسین خانی و فاطمه حمیدیان از استان تهران معرفی و تجلیل شدند.

فریاد بلند جامعه دانشگاهی در محکومیت ترور اسماعیل هنیه/ رونمایی از «صدف‌ها»

انتشار دستاورد محققان دانشگاه امیرکبیر در نشریه بین‌المللی

مقاله سیده فاطمه حسینی دانش آموخته دکتری تحت راهنمایی دکتر مهرداد مظفریان و مشاوره دکتر بهرام دبیر از اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی شیمی این دانشگاه و دکتر هری ون دن اکر از دانشگاه لیمریک ایرلند با عنوان تجزیه و تحلیل DEM-CFD همراه از تجمع ذرات آسفالتین در جریان درهم لوله‌ها/ A coupled DEM-CFD analysis of asphaltene particles agglomeration in turbulent pipe flow در نشریه بین المللی مهندسی شیمی Chemical Engineering Journal منتشر شد.

فریاد بلند جامعه دانشگاهی در محکومیت ترور اسماعیل هنیه/ رونمایی از «صدف‌ها»

رونمایی از سامانه «صدف‌ها»

رونمایی از سامانه صنعت دارایی‌های فکری هدفمند و ارزشمند (صدف‌ها) از رویدادهای مهم در اواسط هفته گذشته بود. «محمدعلی زلفی گل» وزیر علوم تحقیقات و فناوری در مراسم رونمایی از این سامانه گفت که توجه و ثبت صنعت دارایی‌های فکری یکی از دغدغه هایی بود که اگر ایجاد نشود، به طور قطع دارایی های فکری ذبح می شد. به همین منظور در این مقطع تلاش شد تا سامانه ای برای ثبت دارایی های فکری ایجاد شود و سامانه صدف‌ها منظور راه اندازی شد. این سامانه انگیزه را برای علم و فناوری ایجاد می کند.

وزیر علوم‌ گفت: ‌این سامانه یکی از ابزارهای تبدیل علم به فناوری است و وقتی دانشی ارزش تبدیل به فناوری را دارد قابل خرید و فروش است. هر چند در گذشته فقط ثبت اختراع می شد، اما قابل دسترسی نبود و امروز با راه اندازی سامانه صدف ها محصولات قابل دسترسی است.

افتتاح آزمایشگاه بیوفیزیک و مهندسی زیستی دانشگاه تهران

آزمایشگاه بیوفیزیک و مهندسی زیستی در مؤسسه بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

نکته جالب توجه درباره این آزمایشگاه، حضور دانشجویان از رشته‌های مختلف از جمله بیوفیزیک، فیزیک، زیست‌شناسی، مهندسی الکترونیک، مهندسی مکانیک و دامپزشکی در این آزمایشگاه است که باعث تسهیل تبادلات علمی و فعالیت‌های بین‌رشته‌ای در این مرکز و آزمایشگاه خواهد شد.

این آزمایشگاه علاوه بر برخورداری از کلیه امکانات کشت سلولی مانند انکوباتور دی اکسید کربن CO۲، هود لامینار، سانتریفیوژ و میکروفیوژ و سیستم تصویربرداری تایم لپس، با انواع دستگاه‌های مورد نیاز در حوزه بیومکانیک و بیوالکترونیک مانند تجهیزات مرتبط با سیستم‌های میکروفلوئیدیک، پرینترهای سه بعدی FDM و SLA، دستگاه الکتروپوریشن پالس مربعی و نمایی و انواع منبع تغذیه‌های DC و ACنیز تجهیز شده است.

فریاد بلند جامعه دانشگاهی در محکومیت ترور اسماعیل هنیه/ رونمایی از «صدف‌ها»

نمایشگاه هفته پژوهش ۲۳ آذر در نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود

عبدالله حاتم‌زاده دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار کشور از برگزاری بیست‌وپنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار هم‌زمان با هفته ملی پژوهش و فناوری (هفته سوم آذر) ۲۳ تا ۲۶ آذر در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران خبرداد.

این نمایشگاه به همت ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری و با مشارکت دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کشور از ۲۳ تا ۲۶ آذرماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور کشور نیز با ارائه آخرین دستاوردهای خود در این رویداد حضور خواهند داشت.

اعلام زمان و محل برگزاری آزمون عملی رشته‌های گروه هنر

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آزمون عملی رشته‌های تحصیلی گروه آزمایشی هنر در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از تاریخ شنبه ۱۳ مرداد تا ۲۳ مرداد برگزار می‌شود.

چاپ کارت برای متقاضیان رشته‌های فوق، ۴۸ ساعت قبل از روز برگزاری آزمون هر رشته از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دریافت است.

فریاد بلند جامعه دانشگاهی در محکومیت ترور اسماعیل هنیه/ رونمایی از «صدف‌ها»

درخشش «ققنوس» ایرانی در مسابقات فرمول خودروی دانشجویی لندن

مسابقات بین المللی خودروی فرمول دانشجویی (formula student) بزرگترین و معتبرترین مسابقات دانشجویی در دنیاست و هر ساله با حضور بیش از ۷۰۰ گروه دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف سراسر جهان در بیش از ۲۰ کشور برگزار می‌شود.

شور انگلیس ۲۷ تا ۳۱ تیر سال جاری، در پیست مسابقات شهر سیلوراستون نزدیکی لندن میزبان ۱۲۱ گروه دانشجویی از ۲۰ کشور دنیا؛ از جمله انگلستان، فرانسه، مکزیک، ترکیه، ایرلند، پرتغال، اتریش، مصر، امارات، چین و ایران بود، تنها نماینده ایران در این مسابقات، گروه خودرو فرمول دانشجویی به نام ریستیگ اف‌یوام دانشگاه فردوسی مشهد با خودروی ققنوس از تیم مسابقات بود.

گروه خودرو فرمول دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد، با سابقه حضور در مسابقات فرمول دانشجویی کلاس کانسپت روسیه ۲۰۱۴ و مسابقات فرمول دانشجویی کلاس ۱ ایتالیا ۲۰۱۸ و ۲۰۲۳ توانست رتبه هفدهم در رده خودروهای الکتریکی و در کلاس کانسپت (طراحی مفهومی) را کسب کند و بالاتر از تیم هایی از کشورهای انگلیس، مصر، ایرلند، ولز، آلمان و امارات متحده عربی بایستد.

هشتمین اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر منتشر شد

هشتمین اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر با عنوان بازاریابی داخلی: مسائل و چشم‌اندازهای مدیریت داخلی مشتری‌محور «Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management» منتشر شد.

در جدیدترین کتاب مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر، مطالعه رابطه بین بازاریابی داخلی، ذینفعان داخلی و خارجی و شرکت‌ها به‌عنوان موضوعات جدید بررسی شده‌اند. هشتمین اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر با نگارش و ویرایش پانته‌آ فرودی و مرتضی اکبری و بر اساس تفاهم‌نامه همکاری انتشارات دانشگاه تهران و انتشارات اشپرینگر چاپ و منتشر شده است.

اشپرینگر یکی از ناشران بزرگ بین‌المللی و یکی از پایگاه های اطلاعاتی اصلی است که کتاب‌های آکادمیک و ژورنال‌های تخصصی علمی را منتشر می‌کند.

انتشار نتایج آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲

زمون سردفتری اسناد رسمی در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد و نتایج آزمون شرکت‌کنندگان در این آزمون، سه‌شنبه (۹ مردادماه) از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر شد.

مراحل و نحوه انجام تشکیل پرونده برای پذیرفته‌شدگان از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به نشانی www.ssaa.ir اعلام خواهد شد. قبولی در این آزمون صرفاً به معنای کسب حداقل امتیاز علمی لازم برای طی کردن دیگر مراحل از جمله استعلامات و اختبار بوده و قبول قطعی تلقی نمی‌شود.

فریاد بلند جامعه دانشگاهی در محکومیت ترور اسماعیل هنیه/ رونمایی از «صدف‌ها»

ضیافت علم و فناوری ایران در پاریس برگزار می‌شود

رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در اروپا گفت: ضیافت علم و فناوری ایران با هدف گرامیداشت پیشرفت‌های علم وفناوری ایران و قدردانی از تلاش‌های فعالان علمی و دانشگاهی در خارج از کشور ۱۴ مرداد (۴ اوت) در پاریس برگزار می‌شود.

به گفته منصور کنعانی تمام هموطنان ایرانی که دانشجو، محقق، استاد یا فارغ التحصیل و متخصص فعال در خارج از کشور هستند که در روز یکشنبه پیش‌رو مصادف با ۱۴ مرداد، در پاریس خواهند بود می‌توانند با انجام مراحل ثبت‌نام در این ضیافت شرکت کنند. علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این ضیافت و کسب اطلاعات بیشتر از طریق نشانی ایمیل contact@iran-science.eu با ارتباط برقرار کنند.

برگزاری جلسه هم اندیشی شورای سیاست‌گذاری جشنواره اندیشمندان و دانشمندان

جلسه هم اندیشی شورای سیاست‌گذاری هشتمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد. در این جلسه محمدعلی زلفی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت که نقش اصلی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان جریان‌سازی علمی است.

زلفی گل توجه به پشتوانه علمی محکم جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان را مورد توجه قرار داد و اظهارامیدواری کرد: با اهتمام خیرخواهانه در این جشنواره بیش از پیش شاهد پیشرفت در حوزه علم و فناوری در کشور باشیم.

فریاد بلند جامعه دانشگاهی در محکومیت ترور اسماعیل هنیه/ رونمایی از «صدف‌ها»

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha