بیمارستان ابوالفضل العباس قصرشیرین به دستگاه سونوگرافی پیشرفته تجهیز شد

قصرشیرین - ایرنا - بیمارستان ابوالفضل العباس شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه به دستگاه سونوگرافی پیشرفته فول دیجیتال رنگی (xylabx۸) تجهیز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین در آیین رونمایی دستگاه سونوگرافی پیشرفته با حضور جمعی از مسوولان و نیکوکاران گفت: برای خرید این دستگاه ۲۶ میلیارد ریال از سوی شرکت کشت و صنعت بیستون پارس وابسته به بنیاد مستضعفان با مشارکت جمعی از خیران سلامت استان کرمانشاه هزینه شده است.

دکتر مصطفی اکبریان افزود: راه اندازی دستگاه سونوگرافی در بیمارستان ابوالفضل العباس قصرشیرین خدمت شایانی به مردم شهرستان است و نیاز بیماران را به مرکز استان کرمانشاه کمتر می کند.

وی با برشمردن اقدامات زیرساختی در جهت توسعه کمی و کیفی بخش بهداشت و درمان قصرشیرین به کاهش آمار مبتلایان سالک و پوشش ۱۰۰ درصدی واکسیناسیون ایمن سازی اطفال شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: با تامین پزشک و تقویت اقدامات درمانی برای خدمات رسانی به زوار اربعین نیز آمادگی کافی داریم.

حجت الاسلام اسماعیل قبادی مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: موسسات خیریه بیمارستانی در راستای ارائه خدمات درمانی به مردم تاکنون اقدامات خوبی را انجام داده اند و اولویت کنونی ما تامین دارو و تجهیزات پزشکی است که افزایش کمک خیرین در این راستا بسیار اثر بخش و موثر خواهد بود.

محمد نجفی فرماندار قصرشیرین نیز در این مراسم خواستار توجه ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه به بخش بهداشت و درمان این شهرستان شد و گفت: مسافت نسبتا زیاد با مرکز استان و حضور ۲ مرز مهم و تردد زوار و تجار در قصرشیرین ضرورت افزایش پزشک و تامین تجهیزات درمانی در شهرستان را طلب می کند.

شهرستان قصرشیرین در مرز ایران و عراق دارای یک بیمارستان ۹۶ تختخوابی مصوب است که اکنون ۳۲ تخت فعال دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha