دختران اسکواش‌باز راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی کشور مشخص شدند

ارومیه- ایرنا- رییس هیات اسکواش آذربایجان‌غربی گفت: دختران راه یافته به نیمه نهایی اسکواش قهرمانی رده‌های سنی کشور در سنین کمتر از ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال با برگزاری مسابقات مقدماتی در ارومیه مشخص شدند.

امیر حاتم زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی اسکواش دختران که از هشتم مرداد ماه در سالن خانه اسکواش آذربایجان‌غربی در ارومیه آغاز شده، ۹۸ اسکواش‌باز طی ۲ روز در سه رده سنی به رقابت پرداختند.

وی افزود: در رده سنی کمتر از ۱۵ سال، «باران روحانی» از آذربایجان‌غربی، «سانا اسدی» از آذربایجان‌شرقی، «شاینا امیری» از تهران و «آمنا اسفندیاری» از گیلان با شکست حریفان خود راهی نیمه نهایی شدند.

رییس هیات اسکواش آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در رده سنی کمتر از ۱۷ سال نیز «پرنیان نجفی» از اصفهان، «عسل محمدی» از مرکزی، «باران محمدپور» از تهران، «آیلین بابایی» از یزد به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

حاتم زاده ادامه داد: در رده سنی کمتر از ۱۹ نیز «پارمین نکوپاییان» و «نارگل رمضان زاده» از تهران، «نازنین تقی نژاد» از یزد و «شکیبا قلی پور» از مازندران جزو چهار نفر برتر شدند که برای رسیدن به فینال با هم رقابت خواهند کرد.

وی گفت: در بین ۱۲ اسکواش باز برتر این سه رده سنی، چهار نفر از تهران، ۲ نفر از یزد و یک نفر از هرکدام از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان، اصفهان، مرکزی و مازندران حضور دارند.

به گزارش ایرنا، مرحله نیمه نهایی این مسابقات امروز، چهارشنبه در ارومیه برگزار می شود و دیدارهای نهایی هم فردا، پنجشنبه به انجام خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha