۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۱
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85554124
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اولین آمبولانس بنیاد شهید استان زنجان تحویل شد

۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۱
کد خبر: 85554124
اولین آمبولانس بنیاد شهید استان زنجان تحویل شد
عکس آرشیوی است

زنجان - ایرنا - معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان از تحویل نخستین آمبولانس به این دستگاه در راستای خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری استان خبر داد.

بهنام شهیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرایند توافقات و تحویل آمبولانس مجهز به امکانات کامل پزشکی به شرکت طرف قرارداد بنیاد شهید استان جهت خدمات‌رسانی به جامعه هدف انجام شد.

معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اظهار داشت: خدمات این آمبولانس‌ها به هیچ عنوان برای جابه جایی موارد اورژانسی نیست و جامعه ایثارگری در این موارد باید از سیستم درمان اورژانس بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه خدمات آمبولانس در سه سطح ارائه می‌شود، تصریح کرد: سطح یک همه اعزام ها «جهت بستری» در سطح استان و تهران برای همه واجدین شرایط بیمه شده، سطح ۲ شامل جامعه هدف بالای ۷۰ سال سن و جانبازان ۷۰ درصد برای بستری و حتی معاینه تحت پوشش بیمه طرف قرارداد و سطح سه شامل افراد زمین‌گیر و بیماران با شرایط خاص جهت بستری شدن در مراکز درمانی با اخذ مجوز از بیمه و معاونت درمان است.

این مسوول خاطرنشان کرد: جامعه ایثارگری استان جهت استفاده از خدمات آمبولانس می‌توانند برای راهنمایی و استفاده‌ از این خدمات با شماره تلفن شبانه روزی ۶۶۷۰ ۰۷۱۰ ‏۰۲۱ تماس بگیرند.

وی با اشاره به دیگر طرح های بنیاد برای خدمت رسانی به جامعه هدف، گفت: پایش سلامت والدین شهدا یکی از مهمترین و محوری‌ترین فعالیت‌های این اداره کل است که در راستای حفظ سلامتی گروه‌های هدف هرسه ماه یکبار و در منزل آنها انجام می‌شود.

این مسوول افزود: اجرای این طرح با هدف افزایش سطح درمان و بهداشت، کاهش هزینه‌های درمانی جامعه هدف، تشخیص زود هنگام بیماری‌ها، پیشگیری از هزینه‌های درمان، کمک به بهبود سلامت و کاهش مشکلات و دغدغه‌های درمانی جامعه ایثارگران انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در قالب این طرح با مراجعه پزشکان به منازل والدین شهدا خدماتی از قبیل تست فشار خون، تست بیماریهای قلبی و عروقی و قند خون ارایه می شود.

استان زنجان سه هزار و ۵۳۵ شهید، ۶ هزار و ۷۰۰ جانباز و ۵۸۰ آزاده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha