استاندار خراسان‌شمالی: شهادت «هنیه» خللی در نهضت اسلامی ایجاد نمی‌کند

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی در پیامی به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس گفت: شهادت ایشان خللی در ادامه نهضت‌های اسلامی ایجاد نمی‌کند.

به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد دراین پیام آورده است: شکل گیری رژیم اسرائیل مبتنی بر ترور و کشتار جمعی و فردی غیر نظامیان، کودکان، زنان و تحمیل آوارگی اجباری به حدود ۱۰ میلیون انسان از شهر و دیار خویش است.

استاندار خراسان شمالی در این پیام می افزاید: تخریب مراکز آموزشی، درمانی، مساجد و معابد، منازل و مناطق مسکونی مردم، استفاده از بمب های ممنوعه کار همیشگی رژیم صهیونیستی است.

در ادامه این پیام آمده است: مردم مظلوم فلسطین گرچه می دانند که توان چندانی در برابر سلاح ها و حمایت های ابرجنایتکاران عالم ندارند اما در سکوت و انفعال مجامع بین المللی چاره ای جز مقاومت و دفاع با تشکیل هسته های مقاومت ندارند.

حسین نژاد در این پیام می گوید: انتفاضه و حماس در ادامه مبارزات مردم فلسطین با رهبری مجاهد شهید شیخ احمد یاسین با سنگ در برابر آخرین سلاح های استکبار جهانی در سرزمین های اشغالی شروع شد و با تقدیم دهها هزار شهید به طوفان الاقصی رسید.

وی در این پیام افزود: شهادت شهید اسماعیل هنیه و پیش از آن شهادت فرزندان او، شهادت رهبران مقاومت اسلامی در لبنان، فلسطین، سوریه، یمن، عراق با اقدامات جنایتکارانه و تروریستی اسرائیل، موجب حذف آنان نیست و خللی در ادامه نهضت های اسلامی و خیزش های آزادگان جهان علیه جنایات شرم آور صهیونیست ها ایجاد نکرد و نخواهد کرد.

در این پیام آمده است: شهادت از منظر عقیدتی شهادت یا پیروزی است و از منظر تجربه تاریخی هر شهید، ستونی به خیمه انتفاضه و مقاومت و مجاهده در راه خداست و در نهایت با وحدت همه احرار عالم، زوال صهیونیزم را با سرعت بیشتری حادث خواهد شد.

وی در این پیام می افزاید: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند شهید اسماعیل هنیه تمام عمر و هستی خود را در جهاد علیه ظلم و تجاوز و غصب و آدمکشی صهیونیست ها مصرف کرد و بالاخره در عملیات تروریستی جنایتکار ترین و منفورترین موجودات عالم، یعنی رژیم صهیونیستی به یاران و فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش ایرنا، دکتر اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی، بامداد چهارشنبه در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha