۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85554227
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آیت الله حیدری: شهادت هنیه تیر خلاصی بر رژیم اشغالگر قدس است

اهواز - ایرنا - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهادت حاج "اسماعیل هنیه" تیر خلاص را بر رژیم وحشی و کودک‌کش اشغالگر قدس وارد خواهد کرد.

آیت الله محسن حیدری روز چهارشنبه در پی شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: شهادت مظلومانه رهبر حماس مجاهد بزرگ شهید اسماعیل هنیه را به امت عظیم اسلام، جبهه مقاومت اسلامی، ملت فلسطین و ایران و همچنین ولی امر مسلمین جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

وی افزود: تبریک از آن جهت که این مجاهد بزرگ پس از شهادت دهها هزار نفر از هموطنان فلسطینی و چندین نفر از بستگان نزدیکش به آرزوی دیرینه‌اش رسید. شهادت مظلومانه انسان بزرگی چون اسماعیل هنیه بازتاب‌های بین‌المللی و مردمی بسیار وسیعی در پی خواهد داشت که زمینه‌ساز وارد کردن ضربه‌های مهلکی بر پیکر رو به زوال رژیم صهیونیستی خواهد شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: همچنین تسلیت از آن جهت که شهادت این مجاهد بزرگ با آن جایگاه بلند مرتبه‌اش در مقاومت اسلامی فلسطین، برای مردم آن دیار به ویژه غزه و نیز ملت ایران بسیار تلخ بوده و به نوعی شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام "حاج قاسم سلیمانی" شهید بزرگ راه قدس را در دیار غربت برای ملت‌ها یادآوری کرد.

وی افزود: یقینا همانگونه که شهادت حاج قاسم زمینه‌ساز جهش رو به تزاید مقاومت اسلامی در منطقه و وحدت و همگرایی بیشتر در بین رزمندگان این جبهه شد، شهادت اسماعیل هنیه نیز تیر خلاص را بر رژیم وحشی و کودک‌کش اشغالگر قدس وارد خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دکتر اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

در اطلاعیه سپاه تاکید شد: علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

شهادت رهبر حماس با واکنش‌های و پیام‌های محکومیت از سوی مقامات فلسطینی و سایر مقامات مواجه بوده است: محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن محکومیت این ترور گفت ما این ترور را اقدامی بزدلانه و تحرکی خطرناک می‌دانیم و از همه مردم‌مان می‌خواهیم در برابر اشغالگران اسرائیلی به وحدت، صبر و پایداری روی آورند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha