برگزیدگان جشنواره ملی فعالان فضای مجازی دفاع مقدس در مشهد تجلیل شدند

مشهد-ایرنا- اختتامیه "ششمین جشنواره ملی فعالان فضای مجازی دفاع مقدس و مقاومت" به میزبانی خراسان رضوی امروز چهارشنبه برگزار و ۳۱ منتخب این جشنواره در مشهد طی آیینی تجلیل شدند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، در حاشیه آیین اختتامیه این جشنواره، رییس "سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس" در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با هدف شناسایی و تقویت عناصر مردمی علاقه مند به حوزه دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی امسال ششمین دوره جشنواره ملی فعالان فضای مجازی دفاع مقدس و مقاومت در ۲ بخش عمومی و دانش آموزی از اسفند ۱۴۰۲ آغاز شد و برای نخستین بار در ۲ مرحله استانی و کشوری ادامه یافت.

سرهنگ احسان راستی افزود: ۶ هزار و ۵۱۶ اثر در سراسر کشور جمع‌آوری و داوری شد و اول تیرماه امسال نتایج استانی مشخص شد که خالقان ۴۰۰ اثر از استانها به عنوان آثار منتخب در تهران تجلیل شدند.

وی ادامه داد: در مرحله نهایی نیز امروز ۳۱ اثر منتخب از ۳۱ استان در مشهد معرفی و تجلیل شدند.

رییس سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای نیز گفت: امکان بهره‌گیری از ظرفیت ها و تولیدات مردمی در حوزه دفاع مقدس و بازنشر آنها و استفاده از این محصولات مردمی هدف نخست برگزاری این جشنواره است.

راستی افزود: شناسایی عناصر سازنده این نوع آثار و تقویت باشگاه مردمی فعالان فضای مجازی در قالب بنیاد حفظ آثار هدف دیگر از برگزاری این نوع همایش هاست.

وی ادامه داد: نزدیک یک سال است که باشگاه فعالان فضای مجازی را در حوزه دفاع مقدس راه‌اندازی کرده ایم تا افراد فعال در این حوزه را جذب کرده و آموزش و توانشان را افزایش دهیم.

رییس سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای گفت: از آنجایی که ماموریت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ترویج و نشر معارف دفاع مقدس و مقاومت است لذا فعالیت های فضای مجازی بنیاد نیز در همین راستا تدوین و اجرا می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha