۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۰
کد خبر: 85554291
T T
۱۲ نفر

برچسب‌ها

راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ آب، تدبیری برای رفع تنش‌آبی شهر صدرای شیراز

شیراز-ایرنا-در پی گلایه‌های ساکنین شهر صدرا از قطعی‌های مکرر آب در تابستان سال جاری مدیر عامل آبفای شیراز اعلام کرد: ایستگاه پمپاژ آب غرب صدرا برای تأمین آب این شهر از خط دوم آبرسانی سد درودزن احداث و راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، با شروع فصل گرما شهر صدرا که در ۱۵ کیلومتری شمال غربی شیراز قرار دارد با تنش آبی و معضل افت فشار و قطعی آب در برخی از نقاط روبه رو می‌شود؛ مشکلاتی که در روزهای اخیر گلایه شهروندان را در این منطقه در پی داشته است.

در پی انتقادات مردم از قطعی‌های پی در پی آب در این شهر، مدیر عامل آبفای شیراز گفت که ایستگاه پمپاژ آب غرب صدرا راه اندازی شد که ظرفیت اولیه این ایستگاه ۱۰۰ لیتر بر ثانیه است.

بهمن بهروزی ادامه داد: با توجه به‌پیش‌بینی کمبود آب مورد نیاز در شهر صدرا، یک باب ایستگاه پمپاژ در غرب صدرا (در محل مخزن تعادلی آب منطقه ای) و خط انتقالی به طول چهار کیلومتر با لوله فلزی به قطر ٦٠٠ میلیمتر و اعتباری بالغ‌ بر ٧٥٠ میلیارد ریال تجهیز و راه اندازی شد.

به گفته او با تغییر سیستم بهره‌برداری از خط دوم آبرسانی از سد درودزن و انتقال حدود ١٠٠ لیتر در ثانیه آب به شهر صدرا مشکلات آبرسانی به فاز دو شهر صدرا رفع شد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha