امام جمعه یزد: شهادت اسماعیل هنیه، الهام بخش آزادی‌خواهان جهان خواهد بود

یزد- ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیامی به مناسبت شهادت اسماعیل هینه آورده است: این شهادت، همواره الهام بخش بسیاری از آزادی خواهان جهان خواهد بود.

به گزارش روز چهارشنبه دفتر امام جمعه یزد، در بخشی از پیام " آیت الله محمدرضا ناصری " آمده : شهادت مبارز خستگی‌ناپذیر و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی، شهید اسماعیل هنیه که بزدلانه و ناجوانمردان به دست سفاک‌ترین قاتلان تاریخ در ایران اسلامی رخ داد و شهادت اکثر اعضای خانواده اش در جنگ اخیر غزه را به محضر امام عصر(عج)، ولی‌امر مسلمین جهان، امت اسلامی و همه آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

"بی‌تردید شهادت این مجاهد نستوه که عمری را در مجاهدت و مبارزه عزتمندانه علیه رژیم غاصب صهیونیستی و در راه آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست سپری کرد، همواره الهام بخش بسیاری از آزادی خواهان جهان خواهد بود. از خداوند متعال برای این شهید والا مقام رحمت واسعه را مسئلت می‌نمایم."

اسماعیل هنیه رهبر سیاسی حماس که برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان رئیس جمهوری ایران در تهران حضور داشت، بامداد امروز چهارشنبه در محل اقامتش هدف اصابت موشک قرار گرفت و به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha