حل مشکل مسکن و اشتغال، مهمترین تقاضای مددجویان گلستان از رئیس سازمان بهزیستی

گرگان- ایرنا- علی‌محمد قادری، معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی در ادامه برنامه‌های سفر به گلستان امروز چهارشنبه در برنامه دیدار مردمی حضور یافت و از نزدیک پای درد دل مددجویان این استان نشست که بیشترین تقاضا در بخش مسکن و اشتغال بود.

به گزارش ایرنا، این نشست که در قالب رویداد ظرفیت‌سازی اجتماعی، فاز دوم نشست صمیمی در ۵۰۰ محله هدف (هر شهرستان یک محله) برگزار شد رئیس سازمان بهزیستی به همراه مدیرکل بهزیستی گلستان و دیگر مسوولان و معاونان بهزیستی استان، فرماندار گرگان و نمایندگان نهادها و دستگاه‌های اجرایی در استان گلستان و شهرستان گرگان به درخواست‌های مردمی جامعه هدف بهزیستی گلستان پاسخ داد و دستور لازم برای حل مشکل مددجویان را صادر کرد.

این دیدار که در راستای ظرفیت‌سازی اجتماعی و با هدف تکریم و پاسخگویی به نیازهای جامعه هدف بهزیستی در گرگان برگزار شد نوزدهمین سفر استانی رئیس سازمان بهزیستی است.

حل مشکل مسکن و اشتغال، مهمترین تقاضای مددجویان گلستان از رئیس سازمان بهزیستی

مشکل اشتغال، مسکن، هزینه‌های درمان، محدودیت‌های حوزه مناسب‌سازی و دریافت تسهیلات از جمله بیشترین درخواست‌های جامعه هدف در دیدار با رئیس سازمان بهزیستی و دیگر مسوولان استانی بود که دستورات لازم برای بررسی دقیق و حل مشکل توانخواهان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، حدود ۳۰۰ هزار نفر از مردم گلستان با بُعد خانوار از خدمات بهزیستی گلستان بهره‌مند می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha