نماینده مجلس: رژیم صهیونیستی عقلانیت خود را از دست داده است + فیلم

تربت حیدریه- ایرنا - نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی به علت شکست های پی در پی از جبهه مقاومت اکنون به طور کامل عقلانیت خود را از دست داده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن زنگنه روز چهارشنبه در اولین نشست شورای برنامه‌ریزی تربت حیدریه افزود: ترور اسماعیل هنیه در تهران دارای زوایای مختلفی است که بخشی از آن به شکست های اسراییل در غزه مربوط است.

وی ادامه داد: همچنین این وحشی‌گری ها و قساوت باند جنایتکار موجب شده همه دنیا علیه اسراییل حرکت کند.

نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اتفاق هایی که روز گذشته در مجلس شورای اسلامی شاهد آن بودیم شیرین بود، نطق هایی که رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور انجام دادند و اتفاق هایی که پس از سخنرانی رخ داد از حوادث روشن و بی‌نظیر در حوزه جبهه مقاومت بود.

زنگنه با بیان اینکه این‌ مسائل رژیم اسراییل را عصبانی کرد، گفت: رهبر معظم فرمودند، خونخواهی شهید اسماعیل هنیه را بر گردن خود می‌دانیم.

۹۱۵ میلیارد ریال اعتبار به توسعه متوازن تربت حیدریه اختصاص یافت

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: میزان اعتبارهای تملک دارایی و توسعه متوازن این شهرستان در سال جاری ۹۱۵ میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال است.

علی اکبر کی‌پور در نخستین نشست اعضای شورای اداری شهرستان تربت حیدریه اظهار کرد: این اعتبارها در ۲۳ فصل اعتبارات تملک دارایی و توازن گنجانده شده و به همه اداره‌های دولتی ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: میزان اعتبارهای اختصاص یافته به شهرستان تربت حیدریه در سال جاری نسبت به سال گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است، درحالی که میزان اعتبارهای بخش‌های یاد شده در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ حدود ۷۸ درصد افزایش داشت.

فرماندار تربت‌حیدریه گفت: امید است با این اعتبارها بتوان بخشی از طرح های عمرانی شهرستان را که در توسعه و عمران آن نقش دارد به سرانجام رساند.

نماینده مجلس: رژیم صهیونیستی عقلانیت خود را کامل از دست داده است + فیلم

فرماندار تربت‌حیدریه ادامه داد: امید است با این اعتبارها بتوان بخشی از طرح های عمرانی شهرستان را به سرانجام رساند.

کی پور گفت: همچنین بخشی از هزینه‌ها هم با استفاده از این منابع باید تأمین شود که می‌توان به کارهایی از قبیل نگهداری راه‌ها اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha