۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۴
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85554427
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: قطع برق خسارت جدی به صنعتگران لرستانی وارد کرده است

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: قطع و وصل برق واحدهای تولیدی استان با تصمیمات ملی، اجحاف در حق صنعتگران است بنابراین باید در این رویه تجدید نظر شود.

به گزارش ایرنا ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به وجود مشکل جدی برق و ناترازی انرژی افزود: از طرفی عدم اجرای قانون و اختیارات استانی بسیار مهم است بنابراین باید به عنوان مدیران استانی نسبت به سبک مدیریت برق معترض باشیم چون به شرایط استان واقف هستیم

وی تصریح کرد: برای قطع شبکه گاز و برق اختیار نداریم و قطعی ها با تصمیمات کشوری است ازین رو باید در مکاتباتی به این امر اعتراض و اجحاف در حق صنعتگران و درد دل آنها به مسوولان ملی اعلام شود.

استاندار لرستان ادامه داد: گزارش جامعی توسط شرکت برق، سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهیه، این شرایط را نقد و خسارات مالی، کاهش اشتغال، سطح اختیارات پایین و نبود قدرت برنامه ریزی اشاره و وضعیت استان با آمار و ارقام شرح داده شود.

شفقت گفت: استان هایی که تراز تولید و مصرف برق در واحدهای صنعتی آنها مثبت است باید استان از قطعی ها استثنا شود تا خسارت وارده به فعالان اقتصادی و صنعتگران کاهش یابد.

وی همچنین اضافه کرد: مقدمات برگزاری نشست سرمایه گذاری استان نیاز برای سه ماهه سوم امسال در خرم آباد یا تهران با هدف معرفی ظرفیت ها به بخش خصوصی و سرمایه گذاران لرتبار فراهم شده است.

گفتنی است در این نشست صنعتگران و فعالان بخش خصوصی به رویه های قطع برق و کاهش تولید و خسارات مالی ناشی از آن اعتراض داشتند و خواستار اصلاح این روند شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha