۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85554438
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار البرز:  شهید اسماعیل هنیه پرچمدار نهضت آزادی قدس شریف بود

کرج - ایرنا - استاندار البرز در پیامی با تسلیت شهادت " اسماعیل هنیه " رییس دفتر سیاسی حماس، اعلام کرد که این شهید والامقام با مجاهدت های خویش پرچمدار آزادی قدس شریف بود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز در متن پیام تسلیت 《مجتبی عبداللهی》 آمده است که شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت اسلامی؛ اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس، مایه تاثر و تاسف عمیق شد .

وی افزود: آن شهید مجاهد و پرچمدار نهضت آزادی قدس شریف، با تلاش‌های مداوم در راه آزادی و عدالت، همواره الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان بود و با شهادت وی راه مقاومت پرصلابت تر از گذشته ادامه خواهد یافت.

استاندار البرز گفت: این ضایعه دردناک را به تمام مردم مسلمان و آزادی‌خواه جهان، به ویژه مردم قهرمان فلسطین ، ایران اسلامی و استان البرز تسلیت عرض می‌کنم چراکه یاد و خاطره‌ آن شهید مجاهد همواره در دل‌ها زنده خواهد ماند و مبارزات او همچنان مشعل راه آزادیخواهان جهان و مجاهدان جبهه مقاومت خواهد بود.

وی افزود:مردم شریف استان البرز ضمن محکومیت ترور مهمان مبارز خویش، بر تداوم حمایت از جبهه مقاومت و انتقام سخت شهادت این قهرمان جبهه مقاومت از سران رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی تاکید دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha