۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85554442
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجان از مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان میزبانی می‌کند

زنجان - ایرنا - رییس هیات کشتی استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی، مسابقات لیگ کشتی آزاد و فرنگی در رده سنی نوجوانان به مناسبت گرامیداشت شهید "بهنام محمدی راد" در خانه کشتی جهان پهلوان تختی شهر زنجان برگزار می‌شود.

عباس محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بخش آزاد این رقابت ها تیم هایی از توابع تهران، گیلان، یزد و زنجان شرکت می کنند.

وی اضافه کرد: همچنین تیم های کشتی مازندران، البرز، سمنان و زنجان نیز در بخش فرنگی به رقابت می پردازند که در هر بخش ۲ تیم اول به دور بعد صعود خواهند کرد.

این مسوول با بیان اینکه تیم کشتی نوجوانان زنجان در بخش آزاد شانس صعود به دور بعدی را دارد، گفت: استان زنجان، در بخش فرنگی حرفی برای گفتن ندارد.

محمدی افزود: در این رخداد ورزشی ۱۹۰ ورزشکار و مربی شرکت می کنند و رقابت ها در صبح و بعدازظهر ۱۲ مردادماه برگزار خواهد شد.

رییس هیات کشتی استان زنجان با تاکید بر استعدادیابی برای پرورش قهرمانان جدید، گفت: با توجه به اینکه قهرمانان این رشته ورزشی در استان از قبیل محمد نادری، میثم حیدری و میثم نصیری طی سال های گذشته از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده و به جرگه مربیان پیوسته اند کشف استعدادهای جدید و قهرمان پروری ضروری است.

وی ابراز امیدواری کرد: با سرمایه گذاری انجام گرفته طی چهار سال آینده شاهد حضور ملی پوشانی از استان در رده های سنی نونهالان، خردسالان و جوانان در تیم ملی کشتی ایران باشیم.

در حال حاضر چهار هزار و ۶۰۰ ورزشکار بیمه شده در رده های سنی مختلف در این رشته ورزشی در استان فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha