۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۱۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85554478
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۱۷۶موکب همدان آماده ارایه خدمات به زائران اربعین شدند

همدان- ایرنا- مسئول ستاد مردمی اربعین استان همدان از راه‌اندازی ۱۵۰ موکب در استان و ۲۶ موکب در کشور عراق همزمان با ایام اربعین خبر داد.

سیدرضا موسوی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه همدلی و انسجام مطلوبی در مجموعه استان صورت گرفته تا بهترین خدمات به زائران اربعین حسینی (ع) ارایه شود اظهار کرد: خدمت رسانی بیش از ۱۰۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم به زائران اربعین حسینی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه پنج هزار نفر پزشک، آرایشگر و مهندس فنی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی آماده به کار هستند افزود: زائران قبل از ورود به استان برای دریافت اطلاعات موکب ها و آگاهی از نحوه خدمت رسانی می توانند با سامانه ۳۱۳۱_۰۸۱ تماس بگیرند.

مسئول ستاد مردمی اربعین استان همدان اظهار کرد: شماره کارت ۶۹۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۲۲۶۶ و شماره شبا Ir۶۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۵۱۷۲۵۱۷۲۰۰۸ برای دریافت کمک های مردمی و جمع آوری نذورات مردمی برای موکب های خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) پیش بینی شده است.

موسوی ادامه داد: همدان در مسیر ارتباطی ۱۷ تا ۱۹ استان به عراق است و برهمین اساس زائران برای زیارت عتبات عالیات از شهرهای همدان، نهاوند و اسدآباد عبور می‌کنند.

وی یادآور شد: طبق گزارش ها ۲۲ میلیون نفر در ایام اربعین سال گذشته از محورهای ارتباطی استان عبور کردند که ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از آنها زائر اربعین حسینی بودند.

مسئول ستاد مردمی اربعین استان همدان اظهار کرد: سال گذشته در بعضی شب‌ها تا ۱۵۰ هزار نفر نیز در استان اسکان داشتیم و باید از آمادگی لازم برای ارائه خدمات مطلوب برخوردار باشیم.

موسوی با تاکید بر رعایت بهداشت در موکب‌ها و تامین سلامتی زائران افزود: در ایام اربعین نظارت لازم بر مواد غذایی آب و سایر امور بهداشتی اعمال می شود و در هر موکب پنج نفر از افرادی را که با مواد غذایی سروکار دارند برای گرفتن کارت سلامت به مرکز بهداشت معرفی می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha