۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۳
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85554488
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۱ تن برنج، شکر و آرد به موکب‌های اربعین استان زنجان اختصاص یافت

زنجان - ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان از اختصاص ۱۰۱ تن برنج، شکر و آرد از محل ذخایر راهبردی کالاهای اساسی به موکب‌های اربعین حسینی(ع) استان به قیمت مصوب دولتی خبر داد.

ولی اله زمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اعلام آمادگی تامین و تحویل کالاهای مورد نیاز زائران اربعین حسینی، افزود: این میزان اقلام اساسی شامل برنج، شکر و آرد به منظور برپایی آیین‌های عزاداری و توزیع نذورات با قیمت‌های مصوب در اختیار ستاد عتبات عالیات، هیات‌های مذهبی و تکایای استان قرار می‌گیرد.
این مقام مسئول با اعلام اینکه این کالاها شامل ۴۶ تن برنج هندی، پنج تن شکر و ۵۰ تن آرد است، افزود: توزیع اقلام مذکور که برای برپایی مواکب‌ در مرز و کشور عراق در نظر گرفته شده است صرفا با هماهنگی و معرفی ستاد عتبات عالیات استان زنجان، تخصیص و تحویل خواهد شد.
زمانی با تأکید بر اینکه طرح عرضه کالاهای مورد نیاز موکب های اربعین حسینی با قیمت دولتی تعیین شده است، خاطرنشان کرد: این کالاها از محل انبارهای اداره کل غله و خدمات بازرگانی زنجان و کارخانجات آردسازی استان زنجان تهیه و تأمین خواهد شد.
طبق اعلام ستاد اربعین استان زنجان، عملکرد ستاد اربعین استان در اعزام زائران اربعین و خدمات رسانی به آنان طی سال گذشته در سطح عالی ارزیابی شد.
بنابر اعلام این ستاد، سال گذشته بیش از ۴۵ هزار نفر از زائران زنجانی در سامانه سماح برای حضور در اربعین حسینی ثبت‌نام کردند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه قبل ۲۱ درصد افزایش داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha