۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۳
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85554550
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تشدید عملیات‌های مقاومت فلسطین علیه اشغالگران در نوار غزه

تهران- ایرنا- گروه‌های مقاومت فلسطین از انجام چند عملیات در نوار غزه و شکار ۲ تانک و چند نظامی رژیم صهیونیستی در شهر «رفح» خبر دادند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدان القسام با یک تیم پیاده‌نظام دشمن صهیونیستی داخل یک خانه در اردوگاه «الشابوره» واقع در شهر رفح از فاصله صفر درگیر شدند و شماری از آنها را کشته و زخمی کردند.

طبق این بیانیه، در این عملیات همچنین یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی که مسئولیت حفظ امنیت این نظامیان را برعهده داشت هدف راکت «الیاسین ۱۰۵» قرار گرفت و همزمان با حضور نیروهای پشتیبانی و امدادی محل عملیات با چند خمپاره بمباران شد.

گردان‌های القسام در بیانیه دیگری اعلام کرد: مجاهدان ما به همراه مجاهدان «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی با نظامیان دشمن صهیونیستی در اردوگاه الشابوره درگیر شدند و یکی از آنها را به هلاکت رساندند.

در این بیانیه آمده است: در این عملیات نیز یک تانک «مرکاوا ۴» اشغالگران با راکت الیاسین ۱۰۵ هدف قرار گرفته و منهدم شد.

گروه نیروهای شهید «عمر القاسم» شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادسازی فلسطین نیز اعلام کرد: با چند خمپاره محل استقرار نظامیان دشمن در محله «السلام» واقع در شرق شهر رفح را بمباران کردیم.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت حدود ۱۰ ماه از جنگ علیه نوار غزه، درگیری‌های شدید میان نظامیان رژیم اشغالگر و مبارزان مقاومت در مناطق مختلف این باریکه در جریان است.

این جنگ که رژیم صهیونیستی آن را با ۲ هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر ۲۲۰۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه انداخت، تاکنون به اهداف خود نرسیده است. در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به روند جنگ علیه نوار غزه و تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی اذعان کرده‌اند که وعده‌های «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم طی حدود ۱۰ ماه گذشته درباره کسب پیروزی در جنگ و نابودی حماس، توخالی و عوام فریبانه بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha