استاندار فارس: دست مجازات رژیم صهیونیستی از آستین امت اسلام بیرون خواهد آمد

شیراز- ایرنا- استاندار فارس، در پیامی به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس گفت: به حول و قوه الهی دست مجازات این جنایتکاران به زودی از آستین امت اسلام بیرون خواهد آمد و خون مظلومان هدر نخواهد رفت.

به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه در پیام خود ضمن تبریک و تسلیت شهادت رییس دفتر سیاسی حماس آورده است: شهادت هنر مردان خداست و مقاومت به برکت همین خون‌های آگاهی بخش و ظلم ستیز فرزندانش، از نهال نوپای دیروز به درخت تناور و سربلندی بدل شده که قطع هر شاخه‌اش آن را پربارتر و رشیدتر می‌کند.

در ادامه این پیام آمده است: آنچه در طبیعت بزدلانه تروریستی باند جنایتکار اسرائیل خبیث عیان است آن است که نمی‌توانند بفهمند هر قطره خون شهید ریشه‌های ظلم را سست‌تر و طنین مرگ بر اسرائیل را در فضای افکار عمومی آزادگان عالم پرشورتر خواهد کرد.

استاندار فارس افزود: اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت ابوالعبد اسماعیل هنیه به رهبر معظم انقلاب و رهبران حزب الله و مقاومت، همدردی و همبستگی مردم شریف استان پهناور فارس را با قلوب داغدار مردم فلسطین از شهادت فرزند رشید مقاومت اعلام می‌نمایم.

ایمانیه ادامه داد: بی تردید اینگونه اعمال، وجدان های بیدار و طینت های حق طلب را بر آنچه در غزه مقتدر مظلوم می گذرد، بیدارتر می کند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی است و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha