شهید هنیه نماد صلابت در راه آزادی قدس شریف است

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس، این شهید والامقام را نماد صلایت و ایستادگی در راه آزادی قدس شریف عنوان کردند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی و محمدصادق معتمدیان در پیامی که روز شنبه صادر کرده اند، آورده اند: شهادت برادر مجاهد و فداکار آقای اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس را به امت اسلامی و ملت مظلوم و مقاوم فلسطین، رزمندگان جبهه‌ی مقاومت و ملت شریف ایران تسلیت می گوییم؛ شهید هنیه بزرگمردی که سالیان دراز پرچمدار مبارزه با اشغالگران قدس شریف بود و بارها تا مرز شهادت پیش رفت و در این مسیر حتی شهادت فرزندان و نوه‌هایش نیز او را ذره‌ای از تحقق آرمان آزادی قدس متزلزل نساخت.

در ادامه این پیام آمده است: این صلابت و اقتدار همواره خوار چشم اسرائیل غاصب و حامیانش بوده و همین امر موجب شد تا به واسطه ترور انتقام بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه شهادت این فرمانده آزادگان، شهید القدس حاج اسماعیل هنیه زمینه ساز تسریع در تحقق نابودی رژیم منحوس صهیونیستی است؛ تاکید کرده اند که به یقین طبق فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست، میهمان عزیز ما را در خانه‌ ما به شهادت رسانید و ما را داغدار کرد، ولی زمینه‌ مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساخت.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز ۱۰ مرداد آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامتشان در تهران به شهادت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha