پیام تسلیت خادمان مردم در شهرستان های استان تهران در پی شهادت اسماعیل هنیه

اسلامشهر - ایرنا - خادمان مردم در شهرستان های استان تهران درپیام هایی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را به عموم شیعیان جهان، جبهه مقاومت، مردم شجاع فلسطین و ملت ایران تسلیت گفتند.

به گزارش ایرنا ، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران خبر داد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز ( چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند.

فرماندار شهرستان اسلامشهر

فرماندار شهرستان اسلامشهر در پیامی شهادت مجاهد سرافراز، شهید القدس اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی را تسلیت گفت.

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون

رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی که شکست های بسیاری را در میدان از نیروهای مقاومت متحمل شده بامداد امروز در جنایتی آشکار و وحشیانه مجاهد سرافراز و یکی از رهبران خستگی ناپذیر و شجاع جبهه مقاومت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس را در تهران به شهادت رساند.

آنچه مسلم است همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در پیامشان تاکید فرمودند رژیم تروریست صهیونیستی با این ترور بزدلانه «زمینه‌ی مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساخت» و ما «خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم.»

بدینوسیله شهادت این مجاهد شجاع و بزرگ جبهه مقاومت که تعداد زیادی از اعضای خانواده او نیز پیش از این به دست جنایتکاران اشغالگر قدس به شهادت رسیده اند را به ولی‌امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا، مجاهدان و رزمندگان جبهه مقاومت، ملت ایران بویژه مردم شهید پرور اسلامشهر و خانواده معظم این شهید سرافراز تسلیت عرض نمایم. نابودی رژیم اشغالگر قدس و پیروزی و موفقیت رزمندگان و سپاهیان اسلام در جبهه مقاومت را از درگاه خداوند منان مسالت می نمایم.

محسن حمیدی شهردار اسلامشهر در پیامی شهادت اسماعیل هنیه و یکی از محافظان وی را تسلیت گفت

متن پیام به این شرح است:

شهادت مبارز خستگی‌ناپذیر و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی، شهید اسماعیل هنیه، به دست منفورترین قاتلان تاریخ را به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای این مبارز مسلمان و شهیدان مقاومت علو درجات و ثبات قدم در مسیر نورانی مقاومت و دفاع از آرمان والای ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی را خواستارم.

پیام تسلیت رئیس شورای شهر اسلامشهر در پی شهادت مجاهد بزرگ آقای اسماعیل هنیه؛

انا لله و انا الیه راجعون

شهید هنیه یکی از رهبرانی بود که جان خود را بر کف دست نهاده و آماده شهادت برای آرمانی بودند که به آن اعتقاد داشتند و همیشه در طول راه منتظر آن بودند.

با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران رهبر شجاع و مجاهد برجسته‌ی فلسطینی

جناب آقای اسماعیل هنیه در سحرگاه دیشب به لقاء‌الله پیوست و جبهه‌ی عظیم مقاومت عزادار شد.

️پیام تسلیت شهردار و رییس شورای اسلامی شهر گلستان در پی شهادت اسماعیل هنیه

مدیریت شهری گلستان شهرستان بهارستان در پیامی مشترک شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را تسلیت گفتند.

«انا لله و انا الیه راجعون»

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا، بل احیا عند ربهم یرزقون

شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را به امت اسلام، مردم مظلوم فلسطین، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای ( زید عزه) و همه آزادی خواهان و حق طلبان دنیا تسلیت عرض می نماییم.

این ترور ناجوانمردانه و خبیثانه رژیم نامشروع اشغالگر قدس بیش از پیش پرده های رسوایی، جنایت و درنده خویی این رژیم فاسد را آشکار و به همگان ثابت کرد این غده سرطانی برای نیل به اهداف نامشروع خود از هیچ اقدام غیرانسانی و غیراخلاقی دریغ نخواهد کرد.

ایران اسلامی با تکیه بر عنصر اقتدار و عقلانیت، پاسخی سخت و پشیمان کننده به این جنایت بزرگ خواهد داد و انتقام خون این شهید مبارز و مجاهد را خواهد گرفت.

پیام تسلیت شهردار نسیم شهر به مناسبت شهادت دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس

محمدرضا بابا حسینی شهردار نسیم شهر با صدور پیامی شهادت دکتر اسماعیل هنیه را به مردم مظلوم فلسطین، ملت ایران و مردم شریف و انقلابی نسیم شهر تسلیت و تعزیت عرض نمود.

در متن پیام آمده است:

امروز اسرائیل جنایتکار آنقدر ضعیف شده است که پس از کشتار بی‌رحمانه کودکان، دست از جنایات خود بر نمی‌دارد و اقدام به ترور شخصیت‌های برجسته نهضت مقاومت و حماس می‌کند و این نشان از ترس ، وحشت و استیصال خونخواران و رهبران شیطان صفت رژیم صهیونیستی دارد.

آنان که زنانی بی‌گناه را با بمب‌های سربی خود بی‌رحمانه می‌کشند و جهانیان در بیان کردن این جنایت سکوت کرده اند.

دکتر اسماعیل هنیه علی رغم از دست دادن خانواده خود در راه آزادی فلسطین دست از هدف والای خود برنداشت و در مسیر جاودانگی، ایثار، مردانگی، شجاعت و دلاور مردی حرکت نمود و به درجه رفیع شهادت نائل آمد و این پاداش مردان خداست تا در کنار پروردگار خود جاودانه روزی نصیبشان شود، اینان قهرمانانی هستند که کشور ما بارها آنها را تجربه کرده است و دلاور مردانی که هیچگاه از یاد و خاطره ما بیرون نخواهند رفت.

اینجانب این اقدام وقیحانه و شرم آور را محکوم می‌نمایم و این ضایعه بزرگ را به ملت صبور، با وجدان و همیشه در صحنه ایران اسلامی و مردم مظلوم فلسطین و شهر نسیم شهر تسلیت عرض می‌نمایم و امیدوارم سزای این عمل وقیحانه‌شان به زودی توسط مجاهدان حماس پاسخ داده شود.

پیام تسلیت مدیریت شهری رباط‌کریم به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس

بار دیگر دست شقاوت و وحشی‌گری رژیم تروریست و غاصب صهیونیستی از آستین بیرون آمد و با ترور مظلومانه دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی حماس، داغ جانسوزی بر دل مسلمین جهان، جبهه مقاومت، ملت بزرگ ایران و ملت عزیز فلسطین نشست و این رهبر بزرگ به یاران و دوستان شهید راه آزادی قدس شریف پیوست.

اینجانبان ضمن تسلیت و تعزیت شهادت این رهبر و سردار جبهه مقاومت فلسطین بر تمامی امت اسلامی به ویژه امت قهرمان فلسطینی و آرزوی علو درجات برای این شهید عزیز، بر ادامه مستحکم راه شهدای محور مقاومت و گفتمان آزادی قدس شریف تاکید کرده و یقین داریم انتقام سختی مطابق تاکید رهبری معظم انقلاب در انتظار جنایتکاران صهیونیستی و ایادی استکباری خواهد بود.

فرماندار شهرستان رباط‌کریم اقدام رژیم تروریستی اسرائیل در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه را محکوم کرد

فلسطین همیشه و همه جا محبوب ملت ایران بوده و خواهد بود و آنچه منفورتر از همیشه و نابود شدنی است باند مغضوب رژیم صهیونیستی در جهان است.

امروز این رژیم گستاخ که دیگر انسانیت از آن پرکشیده و جز حیوانی خون‌خوار از آن باقی نمانده به جان ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین در غزه افتاده که این رژیم هر روز بر نقطه پایان خود نزدیک‌تر می‌شود و لازم است ملت‌ها و مردم آزادی خواه جهان برای حذف این لکه ننگ باهم متحدتر از همیشه شوند.

ضمن لزوم بررسی همه جانبه ابعاد این اقدام تروریستی به ویژه از منظر حفاظتی، باید گفت ویژگی بارز تشکیلات جهادگر و آزادی خواه، عشق به شهادت و اهمیت جانشین پروری است.

این شاخص ارزشمند، تشکیلات را متکی به فرد ننموده و قدر مسلم شهادت رهبران محور مقاومت خللی در مسیر جهاد و آزادی خواهی به وجود نخواهد آورد.

اینجاب ضمن محکومیت این اقدام بزدلانه، شهادت این مجاهد عزیز را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت، مسلمانان و مستضعفان عالم، ملت عزیز ایران اسلامی و به ویژه ملت مظلوم فلسطین و غزه تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال برای آن شهید عزیز و والامقام علو درجات را خواهانیم.

پیام تسلیت فرماندار قدس

در پی شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسیِ مقاومت اسلامیِ حماس گلی کانی فرماندار قدس طی پیامی شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسیِ مقاومت اسلامیِ حماس را تسلیت گفت.

دعوت امام جمعه و فرماندار پاکدشت از مردم همیشه در صحنه شهرستان جهت حضور پرشور در مراسم تشییع شهید هنیه

بسم رب الشهداء و الصدیقین مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

حجت الاسلام جوکار امام جمعه و فاضل کارخانه فرماندار شهرستان پاکدشت با صدور پیامی ضمن محکومیت عاملان جنایت ترور ناجوانمردانه فرمانده مجاهد دکتر شهید اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)،شهادت این مبارز خستگی ناپذیر از سوی دژخیمان و خیل اشقیا را به محضر بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا، ولی‌امر مسلمین جهان، امت اسلامی و آزادگان در سراسر جهان تبریک و تسلیت گفته و از خدای متعال برای ایشان مغفرت و علو درجات مسئلت نمودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha