۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۵۳
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85554692
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملایر: ترور شهید هنیه تاثیری در اراده جبهه مقاومت ندارد

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی اقدامی بزدلانه و ددمنشانه بود، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی باید بداند که ترور شهید «اسماعیل هنیه» هیچ خللی در اراده محور مقاومت بر مبارزه و جهاد وارد نمی کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «سلمان اسماعیلی» روز چهارشنبه در جلسه ستاد اربعین شهرستان ملایر اظهار کرد: ما به حقانیت مسیر مقاومت و شجاعت رزمندگان باور داریم و اراده محکمی برای انتقام از رژیم صهیونیستی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در زمان و مکان مناسبی پاسخ اقدام ددمنشانه رژیم صهیونیستی داده خواهد شد، افزود: روزهای آخر عمر رژیم صهیونیستی است و اسرائیل و آمریکا در منطقه خاورمیانه در حال ذبح شدن هستند.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه ترور شهید هنیه تاثیری در اراده مقاومت و عملیات طوفان الاقصی ندارد، بیان کرد: آنها روزانه از جبهه مقاومت ضربه می‌خورند و سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی طبق وعده‌های رهبر معظم انقلاب، نزدیک است.

اسماعیلی ادامه داد: شهید «اسماعیل هنیه» یکی از رهبران خلاق و برجسته جبهه بزرگ مبارزه با کفر بود که نقش بسزایی در مصاف با رژیم کودک‌کش اسرائیل داشت و ناجوانمردانه مورد هجمه تروریست‌های بزدل قرار گرفت و به شهادت رسید.

وی گفت: بی‌ تردید این خون‌های با برکت بی‌نتیجه نخواهد بود و ثمره آن نابودی حتمی و قطعی رژیم جعلی و تروریستی صهیونیستی خواهد بود.

معاون استاندار همدان همچنین به حرکت عظیم اربعین اشاره و ابراز امیدواری کرد: با پیروزی جبهه مقاومت فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی، موکب‌های ما در مسیر قدس برپا شوند.

اسماعیلی ضمن تاکید بر آمادگی محموعه این شهرستان برای تردد زائران اربعین حسینی، تاکید کرد: با توجه به اینکه شهرستان ملایر مسیر تردد زائران اربعین و عتبات عالیات است، ماموریت اصلی ما در سفرهای اربعین این است که سلامت و امنیت کامل زائران حسینی در مسیر رفت و برگشت در حوزه استحفاظی این شهرستان تامین شود.

موظفه به تامین امنیت و سلامت زائران اربعین هستیم

وی ادامه داد: دستگاه‌های مرتبط از هم اکنون وظیفه دارند هر اقدامی که برای ارتقای سلامت، ایمنی و امنیت زائران کربلا لازم است، انجام دهند و آماده‌سازی محورها، ورودی‌های شهر و نصب علائم راهنمای زائران در مسیر کربلا انجام و ادارات موظف به همکاری با ستاد اربعین هستند.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه در مسیر تردد رفت و برگشت زائران اربعین موکب‌های حسینی در محورهای ملایر برپاست و خدمات چندگانه‌ای به زائران ارائه می‌دهند، گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده اقلام غذایی با عدالت بین موکب‌های اربعین توزیع می‌شود و جهاد کشاورزی نیز نسبت به تامین اقلام تنظیم بازار با نرخ دولتی اقدام خواهد کرد.

اسماعیلی ادامه داد: به منظور تامین نان مورد نیاز موکب‌ها، حداکثر تا ۱۳ مرداد میزان سهمیه آرد و نانوایی‌هایی که نسبت به پخت نان مورد نیاز موکب‌ها اقدام می‌کنند، مشخص و به ستاد اربعین اعلام شود.

وی همچنین بر لزوم تامین کپسول گاز، تانکر آب شرب مورد نیاز موکب‌ها، استقرار پزشک در موکب‌ها و مراکز بهداشتی در زمان مشخص، آمادگی جایگاه‌های سوخت، آمادگی مساجد و بوستان‌های ورودی‌های شهرها به ویژه ملایر، سامن و زنگنه، موارد ترافیکی و امنیتی، استفاده از ظرفیت خیرین، آمادگی بیمارستان‌ها و پایگاه‌های اورژانس و امداد و نجات جاده‌ای در سفرهای اربعین تاکید کرد.

ملایر یکی از بهترین شهرستان‌های کشور در پذیرایی زائران اربعین است

فرماندار ویژه ملایر گفت: ملایر یکی از بهترین شهرستان‌های کشور از نظر مدیریت و ماموریت اربعین، تعداد موکب‌داران، حجم تردد زائران اربعین، وجود زیرساخت‌ها و کیفیت پذیرایی از زائران است و موکب‌های این شهرستان با دست خالی بسیار پرانگیزه و پرتلاش در پیاده‌روی اربعین خوش درخشیدند.

اسماعیلی با بیان اینکه در محورهای ملایر که محل تردد زائران اربعین است، قدم به قدم موکب برپاست و هیچ زائری بدون ارائه خدمات از این شهرستان نمی‌رود، افزود: لازم است همانند سال گذشته با وفاق، همدلی و وحدت این ماموریت مهم و خطیر را به نحو احسن انجام دهیم و موکب‌های اربعین با تعامل و هماهنگی یکدیگر را پوشش دهند.

به گزارش ایرنا؛ بر اساس اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز ۱۰ مرداد آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامتشان در تهران به شهادت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha