فرمانده سپاه: جهادگران فاطمی هشترود ۵۰۰ نفر هستند

مراغه- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه هشترود گفت: ۵۰ گروه جهادی در قالب «جهادگران فاطمی ۴» با ۵۰۰ نفر عضو در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایرنا سرهنگ حسین محمدی روز چهارشنبه در آیین شروع به کار رزمایش گروه‌های جهادی هشترود افزود: رزمایش جهادگران فاطمی ۴ از امروز به مدت ۱۰ روز با شعار «همه باهم خدمت بی‌منت» کار خود را در این شهرستان شروع کرد.

فرمانده سپاه: جهادگران فاطمی هشترود ۵۰۰ نفر هستند
جهادگران فاطمی هشترود در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، پزشکی مقاومتی و خدماتی خدمت‌رسانی می‌کنند

وی با بیان اینکه این رزمایش با هدف خدمت‌رسانی جهادی در سطح شهرستان برگزار می‌شود، افزود: این گروه‌ها در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، پزشکی مقاومتی و خدماتی خدمت‌رسانی می‌کنند.

سرهنگ محمدی ادامه داد: کمک به افراد نیازمند، توزیع غذا، پوشاک و وسایل ضروری، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کودکان و بزرگسالان در زمینه‌های مختلف، ساخت و تعمیر مدارس، بیمارستان‌ و دیگر زیرساخت‌های عمومی، ترویج فرهنگ و هنر در جامعه و این نوع کارها به تقویت همبستگی اجتماعی و ایجاد تغییرات مثبت در جامعه کمک می‌کند.

وی درباره هدف اصلی برگزاری این رزمایش تصریح کرد: هدف از این رزمایش در واقع بهره‌گیری از ظرفیت‌های فیزیکی و معنوی بسیجیان و گروه‌های جهادی در راستای توسعه همه‌جانبه مناطق کم‌برخوردار و روستاهای دور افتاده است.

فرمانده سپاه هشترود با تاکید بر اینکه کار جهادی دشمن را ناامید می‌کند، خطاب به بیسجیان تصریح کرد: خدمت جهادی، بهانه‌ای برای حضور ما در صحنه است و با جهاد خود، توطئه‌های دشمن را خاموش کنید.

سرهنگ محمدی این را هم بیان کرد: در یکسال گذشته توسط این گروه‌ها ۱۰ هزار بسته معیشتی و ۲۶ سری جهیزیه توزیع، ۲۰ واحد مسکن مددجویی به نیازمندان تحویل و ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی اعطا شد.

به گزارش ایرنا در این آیین از گروه‌های جهادی فعال در حوزه‌های مختلف نیز تجلیل به عمل آمد و در پایان نیز به صورت نمادین برخی از گروه‌های جهادی به مناطق مختلف اعزام شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha