نماینده تهران: طرح‌های بزرگ توسعه‌ای در پایتخت اجرایی می‌شود

تهران بزرگ - ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات کم‌نظیر برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای و عمرانی در پایتخت گفت: در این دوره مدیریت شهری طرح‌های بزرگ عمرانی در حال احداث است که همین موضوع باعث توسعه بیشتر تهران می‌شود.

مالک شریعتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در بازدید اخیر جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طرح‌های توسعه‌ای تهران شاهد بودیم که اقدامات اثرگذار و ماندگاری در حوزه عمرانی و ترافیکی به ویژه در مناطق پرترافیک تهران در حال اجرا است که با این برنامه‌های عملیاتی و احداث این طرح‌ها به طور قطع کمر ترافیک مناطق جنوبی تهران شکسته خواهد شد.

وی افزود: طرح توسعه بزرگراه شهید شوشتری و توسعه بزرگراه یادگار امام (ره) از جمله مهمترین طرح‌های مهم ترافیکی در جنوب شرق و جنوب غرب تهران به شمار می رود که اجرای این پروژه‌ها در توسعه پایتخت و ارایه خدمات بهتر به شهروندان نقش جدی دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدیریت شهری با همکاری شورای شهر تهران تلاش دارد مشکلات مردم را در حوزه ترافیک و حمل و نقل عمومی رفع کند و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بزودی اتوبوس‌های جدیدی از کشور چین وارد تهران می‌شود.

نماینده تهران: طرح‌های بزرگ توسعه‌ای در پایتخت اجرایی می‌شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره برگزاری نمایشگاه سرزمین تمدن‌ها در محل برج میلاد این شهر نیز گفت: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها با این شکل و کیفیت در چند سال اخیر در میان کشورهای اسلامی کم‌نظیر بوده است و این موضوع اقدامی موثر از سوی شهرداری تهران به شمار می‌رود.

شریعتی اظهار کرد: شاید بتوان گفت که نمایشگاهی که اکنون در تهران برپا شده در چند سال اخیر در ایران و حتی در کشورهای منطقه کم‌نظیر بوده است، مانند اینگونه نمایشگاه‌ها را برخی از کشورهای پیشرفته دنیا به واسطه مهم بودن موضوع برپا می‌کنند بنابراین با توجه به اینکه موضوعات فرهنگی و موضوعات محور مقاومت برای ما بسیار مهم است، این نوع نمایشگاه نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گفته وی، نمایشگاه سرزمین تمدن‌ها تا اواخر مردادماه در برج میلاد در حال برگزاری است که به طور قطع با استقبال شهروندان تهرانی مواجه خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha