۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۱۷
کد خبر: 85554790
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تجمع مردم یزد به دنبال شهادت "اسماعیل هنیه" + فیلم

۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۱۷
کد خبر: 85554790
تجمع مردم یزد به دنبال شهادت "اسماعیل هنیه" + فیلم

یزد- ایرنا - تجمع خودجوش مردم ولایتمدار استان یزد روز چهارشنبه در جهت محکوم کردن اقدام تروریستی صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن " اسماعیل هنیه " رئیس دفتر سیاسی حماس در حسینیه امیرچقماق برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این تجمع باشکوه مردم همیشه در صحنه و انقلابی یزد با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر صهیونیست، خشم و انزجار خود را نسبت به غاصبان صهیونیستی ابراز داشتند.

همچنین امام جمعه بخش مرکزی یزد در این تجمع یاد و خاطره شهیدان جبهه مقاومت و شهید اسماعیل هنیه را گرامی داشت و گفت: راه شهدای حق و حقیقت تا آخر و تا شکست کامل جبهه استکبار ادامه دارد.

حجت‌الاسلام "محمد کاظم مدرسی " به نقش حماس و شهید هنیه در سال‌های گذشته اشاره کرد که همه وجود خود را خالصانه وقف دین، مسلمین و فلسطین و غزه کرد.

همچنین در ادامه این تجمع بیانیه مردم دلاور استان یزد در اعلام انزجار علیه غاصبان صهیونیستی و حمایت و همبستگی از غزه و مردم فلسطین قرائت شد.

مشابه این تجمع در اکثر مناطق شهر و روستاها با حضور پرشور مردم ادامه دارد و بنا بر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد تداوم دارد.

اسماعیل هنیه رهبر سیاسی حماس که برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان رئیس جمهوری ایران در تهران حضور داشت، بامداد امروز چهارشنبه در محل اقامتش هدف اصابت موشک قرار گرفت و به شهادت رسید.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha