۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۳۱
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85554803
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مردم بجنورد در محکومیت شهادت اسماعیل هنیه تجمع کردند

ایرنا- مردم بجنورد مرکز خراسان شمالی در محکومیت شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس عصر امروز (چهارشنبه) تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم ولایتمدار بجنورد امروز با تجمع در میدان شهید، مرکز استان اقدام کوردلانه و ناجوانمردانه در به شهادت رساندن دکتر اسماعیل هنیه را محکوم کردند.

مردم شهر بجنورد اعلام کردند که خون این شهید که به صورت ناجوانمردانه بر زمین ریخت، دامن اسرائیل را خواهد گرفت.

مردم ولایتمدار بجنورد با سردادن شعار "مرگ بر اسرائیل" و " جنایت اسرائیل جنایت آمریکا است" و " رژیم صهیونیستی جرثومه فساد است" اعلام کردند که رژیم صهیونیست که نامش با ترور و جنایت عجین شده است.

تجمع کنندگان با اعلام بیزاری از اقدامات رژیم اشغالگر، ترور اسماعیل هنیه را نشان از ضعف و ذلت رژیم جعلی صهیونیستی در برابر مقاومت های مردم مظلوم غزه عنوان کردند.

مردان و زنان با تجمع اعتراضی خود اعلام کردند که اینگونه اقدامات نشان از ضعف رژیم صهیونیستی دارد و اسرائیل بدنبال آن است که شکست خود را با اقدامات مغشوش تغییر دهد.

مردم بجنورد فریاد زدند که خون این مجاهد نستوه، موجی خواهد شد که طغیانگران را غرق می سازد و این اقدام تروریستی عزم جبهه مقاومت اسلامی را برای نابودی این رژیم کودک کش راسخ تر از گذشته خواهد کرد.

به گزارش ایرنا دکتر اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی، بامداد امروز در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha