ادارات چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه ۱۱ مردادماه تعطیل است

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به افرایش دما ، ادارات این استان روز پنجشنبه ۱۱ مردادماه تعطیل است.

خسرو کیانی عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به گزارش اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری مبنی بر تداوم گرمای هوا به پیشنهاد مدیریت بحران استانداری، همه ادارات استان روز پنجشنبه ۱۱ مرداد ماه تعطیل است.

به گفته وی، ادارات امدادرسان، درمانی و انتظامی مشمول این تعطیلی نیستند و بانک‌های استان به شرط در نظر گرفتن شعب کشیک برای تداوم خدمات اورژانسی بانکی به مردم، و با نظر مدیریت استانی خود تعطیل هستند.

از طرفی بنا بر اعلام اداره کل حفاظت محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری با قرار گرفتن شاخص کیفیت هوای استان روی عدد ۱۱۲، ۱۰ مردادماه هوای استان برای دومین روز در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

میزان غلظت ذرات معلق تا قطر ۲.۵میکرون برابر با ۴۲ میکروگرم در مترمکعب و میزان غلظت ذرات معلق تا قطر ۱۰ میکرون برابر با ۷۱ میکروگرم بر مترمکعب است.

بر اساس شاخص کیفی هوا (۱۱۲) هوای چهارمحال و بختیاری امروز ۱۰مردادماه در شرایط « ناسالم برای گروه‌های حساس» قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، براساس شاخص کیفیت هوا در صورتی که بین صفر تا ۵۰ باشد کیفیت هوا در وضع پاک، ۵۰ تا ۱۰۰ وضع سالم و ۱۰۰ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس (بیماران قلبی،‌ ریوی، سالمندان و کودکان)، ۱۵۰ تا ۲۰۰ ناسالم برای تمام افراد جامعه و ۲۰۰ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم خواهد بود.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha