تجمع اعتراضی شهروندان پردیسی درواکنش به ترور شهید اسماعیل هنیه برگزار شد

پردیس - ایرنا - تجمع شهروندان پردیسی درمیدان فلسطین با حضورمردم ولایتمدار و مسئولان با سر دادن شعارهای ضد صهیونیستی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، دراین تجمع، عده‌ای از مردم شهرهای پردیس، بومهن و جاجرود دراعتراض به اقدام شنیع صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن رئیس دفتر سیاسی حماس که بامداد امروز در تهران انجام شد، اعتراض خود را نسبت به این اقدام تروریستی اعلام کردند.

فرماندارشهرستان پردیس درحاشیه برگزاری این تجمع به خبرنگارایرنا گفت: امروزشاهد حضور خودجوش مردم شهرستان پردیس درمیدان فلسطین هستیم که برای محکوم کردن شهادت اسماعیل هنیه که مهمان ما در تهران بودند حضوری پرشور و شعور داشتند.

تجمع اعتراضی شهروندان پردیسی درواکنش به ترور شهید اسماعیل هنیه برگزار شد

محسن قضاتلو ادامه داد: ما این جنایت را محکوم می کنیم و به زودی انتقام خون شهید را از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت تا از نقشه روزگار محو بشوند.

حجت الاسلام مهدی احمدی رئیس دفتربازرسی و نظارت شورای نگهبان در پردیس هم گفت: ملت ما از شهادت ترسی ندارد،آنان که بزدلانه سلحشوران ما را در خانه ما به شهادت می رسانند، ترسوها و شغال هایی بیش نیستند وانشاالله خشم انقلابی مردم ایران بارد دیگر فریاد خواهد زد و خانه های عنکبوت را ویران می کند.

یکی از بانوان حاضر در تجمع اظهار داشت: من برای دفاع ازخون شهدا در این تجمع حضوردارم وشهدای ایرانی و فلسطینی بر گردن ما حق دارند،فلسطینی ها مظلوم هستند، مدت زیادی است که شهید هنیه را می شناسم و می دانم شخص مهمی بوده و آمریکا و اسرائیل از او می ترسیدند و به همین دلیل او را به شهادت رساندند.

یکی دیگر از حاضران در این تجمع به خبرنگار ایرنا گفت: غم و اندوه از دست دادن این عزیز برای ما درد آور بود اما وعده خداوند صادق است و کسانی که درراه خدا کشته می شوند نزد خدا روزی می خورند و شهید سلیمانی ها و هنیه ها و رئیسی ها در راه هستند که سربازان امام باشند و پرچم اسلام را در جای جای دنیا بر افراشته کنند.

یک بانوی دیگر حاضر در این تجمع گفت: لحظه ای که خبر شهادت دکتر اسماعیل هنیه را شنیدیم ، قلب ایران به درد آمد، تنها ناراحتی ما به خاطر رهبر ما است به عشق رهبر عزیز خود اینجا هستیم و تا آخرین نفس پای این انقلاب و نظام می ایستیم و دشمنان ما کورخواندند اگر فکر کردند که می توانند با این کار ها مردم را از صحنه خارج کنند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha