عاملان ترور شهید هنیه جرات مبارزه در میدان را ندارند

اصفهان - ایرنا - رییس کل دادگستری اصفهان گفت: عاملان ترور شهید اسماعیل هنیه و دیگر شهیدان جبهه مقاومت، جرات مبارزه در میدان را ندارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام اسدالله جعفری شامگاه چهارشنبه در تجمع مردم اصفهان در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه در محل گلستان شهدای این شهر افزود: عاملان ترور در مواجهه رو در رو در میدان عاجزند و با اقدام تروریستی خود ثابت می‌کنند که از رویارویی مستقیم ترس دارند.

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی هر بار با این اقدامات ددمنشان قصد دارد در جبهه مقاومت و مبارزه با استکبار اختلال ایجاد کند اما این امر نتیجه معکوس خواهد داشت.

جعفری اظهار داشت: شهید هنیه همه عمر خود را بر مبنای مبارزه با استکبار گذاشت و حتی در زمان به شهادت رساندن فرزندانش خم به ابرو نیاورد و به راه خود ادامه داد.

رییس کل دادگستری اصفهان خاطرنشان کرد: شهادت بالاترین فرجام برای تمام انبیا الهی محسوب می‌شود اما شهادت برای بسیاری از مبارزان در راه حق علیه باطل کمترین پاداش بوده است.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با وجودی که ادعا می‌کند بزرگترین ارتش و سامانه‌های جاسوسی را دارد در ۹ ماه مبارزه با مردم غزه کاری از پیش نبرده و اسیر مبارزان جبهه مقاومت شده است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی همیشه در مسیر ترور پیش می‌رود و ثابت کرده است که توان نبرد مستقیم را ندارد.

رییس کل دادگستری اصفهان خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهای جهان ابزار ترور را در اختیار دارند اما به دلیل برخورداری از تمدن و فرهنگ منطقی دست به این اقدامات وحشیانه نمی‌زنند، رژیم صهیونیستی ثابت کرده که از اقدامات وقیحانه و کشتار انسان‌ها شرمی ندارد.

حجت الاسلام جعفری افزود: این گونه ترورها نشانه عجز نظام ما نیست بلکه ناتوانی رژیم کودک کش صهیونیستی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: صهیونیستی بارها رهبران بزرگ جبهه مقاومت و فلسطین را به شهادت رسانده، اما هیچ گونه اختلالی در مقاومت به وجود نیامده و این اقدام او حتی هماهنگی و انسجام و وحدت در جبهه مقاومت در اقصی نقاط جهان را افزایش داده است.

جعفری گفت: ما با هر اقدام مجازی و غیر مجازی با محوریت برهم زدن امنیت روانی جامعه به شدت و قاطعانه برخورد می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha