تجمع خودجوش گلستانی‌ها در محکومیت ترور "اسماعیل هنیه" برگزار شد + فیلم

گرگان - ایرنا - مردم شهرهای مختلف استان گلستان به صورت خودجوش و همزمان با سراسر کشور، با برپایی تجمعاتی ترور شهید "اسماعیل هنیه" را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرهای مختلف گلستان، مردم مومن و انقلابی پس از شنیدن خبر ترور و شهادت شهید هنیه، ضمن ابراز همدردی با حماس و مردم فلسطین، این اقدام رژیم صهیونسیتی را محکوم کردند.

تجمع‌کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، اسراییل جنایت می‌کند آمریکا حمایت می‌کند، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، ما همه سرباز توییم خامنه‌ای گوش به فرمان توییم خامنه‌ای، الله‌اکبر خامنه‌ای رهبر، این همه سرباز آمده به عشق رهبر آمده، ضمن اعلام محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی و کودکش و حامیانش، با آرمان‌های امامین انقلاب تجدید پیمان کردند.

در گرگان مردم در محوطه آستان مبارکه امامزاده عبدالله (ع) با حضور مسوولان و مقامات ارشد استانی و شهرستانی، لشگری و نظامی در زیر بارش باران گردهم آمدند و این جنایات خاصه جنایت اخیر رژیم کودک کش صهیونسیتی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در تجمع مردم گرگان گفت: امروز با شهادت اسماعیل هنیه، گوشه دیگری از جنایات رژیم صهیونسیتی را که باز هم با حمایت آمریکای جنایتکار انجام شد، شاهد بودیم.

سردار سرتیپ «حسین رحیمی» اظهار کرد:: شهید هنیه یکی از مردان بزرگ بود که در برابر اسراییل و جنایتکاران غرب ایستادگی کرد.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونسیتی، آمریکا و هم‌پیمانان آنها با اقدامات اخیر خود به ویژه در غزه روی جنایتکاران را سفید کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: اسماعیل هنیه مهمان ما ایرانی‌ها بود و این رژیم کودک‌کش، با تجاوز به خاک کشورمان، این مرد بزرگ حماس را به شهادت رساند.

رحیمی ادامه داد: البته این رسم آمریکا و رژیم صهیونسیتی است که هر آزاده‌ای که مقابلش بایستد را ترور کنند.

وی افزود: مردم ایران در ۴۵ سال پیروزی انقلاب اسلامی با همه سختی‌ها و مشکلات از جمله اقتصادی و معیشت باز هم پای رکاب نظام و انقلاب ایستاده و گوش به فرمان امامین انقلاب هستند.

وی یادآور شد: بدون شک عامل اصلی همه این مشکلات به طرق و شیوه‌های مختلف آمریکا و ایادی او هستند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: حضور امروز مردم در اقصی نقاط ایران اسلامی برای محکومیت ترور شهید هنیه، نشان دهنده آن است که در لحظه لحظه زندگی خود، در مسیر الهی و اسلام ناب محمدی (ص) گام برداریم.

تجمع خودجوش گلستانی‌ها در محکومیت ترور "اسماعیل هنیه" برگزار شد + فیلم

وی تاکید کرد: رژیم صهیونسیتی بداند بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، برای این جنایات خاصه جنایت بامداد امروزش پاسخ سخت و دندان‌شکن از سوی ملت ایران دریافت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن از ابتدا در تلاش برای وارد کردن خدشه و ایجاد چالش به اتحاد، انسجام، وحدت و همدلی ما بوده و باید بنا به دستور رهبر معظم انقلاب، در این راه مقاومت کنیم.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: دشمن با انجام عملیات روانی و با ایجاد ترس، رعب و وحشت، القای ناکارآمدی و تنگ کردن حلقه محاصره اقتصادی و تحریم‌ها به دنبال ناامیدی مردم است.

رحیمی یادآور شد: امروز در یک جنگ ترکیبی قرار گرفتیم و باید در مقابل دشمن بایستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha