۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۴۲
کد خبرنگار: 5418
کد خبر: 85554967
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سفیر ایران در روسیه: ترور هنیه نشانگر تلاش غرب برای تشدید تنش در منطقه است

تهران-ایرنا- کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه گفت: ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در داخل ایران نشان داد که غرب به دنبال تشدید تنش در منطقه است.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا از "خبرگزاری تاس", جلالی در مصاحبه ابا این خبرگزاری روس افزود: کشورهای غربی مدعی هستند که خواستار گفتگو و پایان جنگ در غزه هستند. اما این اقدام تروریستی ثابت می کند که آنها اراده ای برای توقف حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین نداشته و در واقع به دنبال ادامه جنگ غزه و تشدید تنش در منطقه هستند.

به گزارش ایرنا, اقدام کوردلانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) موجی از محکومیت ها را در سطح جهان به همراه داشته است.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در تهران بر اثر هدف قرار گرفتن محل اقامت آنها به شهادت رسیدند. علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

در پی این اقدام بزدلانه، دولت ها، سران و مقامات، گروه های مقاومت، سازمان ها و نهادهای مدنی و شخصیت های مختلف سیاسی و دینی در سراسر جهان به این ترور واکنش نشان دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha