تجمع اعتراضی مردم مراغه در محکومیت ترور «اسماعیل هنیه»

مراغه - ایرنا - جمعی از مردم مراغه در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه به صورت خودجوش در میدان طلوع فجر این شهر جمع شدند و جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا در این تجمع اعتراضی که شب چهارشنبه برگزار شد، حاضران با در دست‌ گرفتن پلاکاردهای اعتراضی، ترور رئیس جنبش حماس در تهران به دست صهیونیست‌ها را محکوم، و بیانه‌ای را هم قرائت کردند.

در این بیانیه آمده است: در عصر شکست رژیم کودک‌کش صهیونیستی، این رژیم ضدانسانی به سلسله ترورهای مذبوحانه‌ای برای جبران انزوای نظامی، انسانی و بین‌المللی خود روی آورده است که به فضل خداوند منان همچون گذشته روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضدبشری افزوده شده و بدون تردید شهادت این شهید عزیز نیز راه مقاومت را برای مسلمان و به ویژه مردم مظلوم فلسطین استوارتر خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه تاکید شد: ترور شهید اسماعیل هنیه جنایتی است که به تبع آن ملت فلسطین عزم و اراده‌شان را برای دستیابی به حقوق خود جزم‌تر کرده و نهضت مبارزه با دشمن صهیونیستی را با خون این شهید عزیز بیش از پیش قدرتمندتر می‌کند.

در ادامه این بیانیه، آمادگی مردم مراغه برای هرگونه ادای وظیفه و جانفشانی بر سر آرمان‌های بلند مردم زجرکشیده فلسطین مورد تاکید قرار گرفته و ابراز امیدواری شد که به زودی انتقام خون شهید اسماعیل هنیه، سرداران و دیگر شهدای جبهه مقاومت، مظلومان، زنان و کودکان غزه با برچیده شدن پایگاه‌های نظامی آمریکای جنایتکار از منطقه و نابودی کامل رژیم صهیونیستی اسرائیل و حذف همیشگی آن غده چرکین از صحنه جغرافیای سیاسی و انسانی جهان گرفته شود.

تجمع اعتراضی مردم مراغه در محکومیت ترور "اسماعیل هنیه"
اقشار مختلف مردم مراغه در این تجمع اعتراضی حضور داشتند

به گزارش ایرنا مردم همچنین در این تجمع شعار «هنیه هنیه، شهادتت مبارک»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» سر دادند و ضمن محکومیت جنایت صهیونیست‌ها، برخورد قاطع جبهه مقاومت با این رژیم جنایتکار را خواستار شدند؛ در این آیین همچنین «جعفر صادقی» از شعرای حماسه‌سرای مراغه نیز در مورد شهدای مظلوم غزه شعر سرود.

تجمع اعتراضی مردم مراغه در محکومیت ترور "اسماعیل هنیه"
نمونه پلاکاردی که مردم مراغه در این تجمع اعتراضی در دست داشتند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha